تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 69703

سردار خرم در آئین اختتامیه جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌شرقی؛

فضای مجازی قتلگاه جوانان است اما برای آن چه مقدار هزینه کرده‌ایم؟/ مردم تمام قد به مجلسی که سه وزیر استیضاح شده در آن رای آوردند می‌خندند

فضای مجازی قتلگاه جوانان است اما برای آن چه مقدار هزینه کرده‌ایم؟/ مردم تمام قد به مجلسی که سه وزیر استیضاح شده در آن رای آوردند می‌خندند

فرمانده سپاه عاشورا استان گفت:چه شده در مجلس نمایندگان سه وزیر را برای استیضاح می‌آورند و هر سه رای می‌آورند، مردم تمام قد به این مجلس می‌خندند چرا اینگونه شده است؟

به گزارش پیک هشترود به نقل از  آناج، سردار عابدین خرم در اختتامیه نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندین جمله در خصوص فضای مجازی دارند اول اینکه اهمیت فضا به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، دوم ایشان می‌گویند اگر مسئولیت‌های رهبری اجازه می‌داد مسئولیت فضای مجازی را برعهده می‌گرفتم و سوم اینکه حاکمیت‌ها در اختیار فضای مجازی می‌چرخند.
وی ادامه داد: کسانی که وارد این فضا شده‌اند حتما سواد کافی دارند اما فضا به قدری عمیق است که هرقدر انسان وارد آن شود به سواد مطلق نمی‌رسد.
فرمانده سپاه عاشورا استان با بیان فراگیری شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و تلگرام عنوان کرد: در کشور ما  تلگرام ‌به صورت قطعی ۵۰ میلیون نفر کاربر دارد؛ اتوبان فضای مجازی یکطرفه و بدون رقیب در حال حرکت است و کسی نمی‌تواند تبادل یا رقیب تراشی کند؛ زیرا در عصر انفجار اطلاعات هستیم و نمی‌توانیم چیزی را محدود و محصور در قالب فکر و جریانی کنیم.
وی افزود: آیا به اندازه انقلاب برای پیروزی انقلاب و تثبیت وتداوم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم؟ مقام معظم رهبری فضای مجازی را قتلگاه جوانان نامیده‌اند آیا در این قتلگاه چقدر هزینه کرده و مبارزه کرده‌ایم؟باید پدافند، آفند وآسیب‌ها شناسایی شده و برای تقابل اثرات جبهه واحد داشته باشیم زیرا پاشنه آشیل و چشم اسفندیار جمهوری اسلامی فضای مجازی است.
سردار خرم عنوان کرد: در فضای مجازی سعی دارند با تاثیر مستقیم ناکارآمدی نظام‌را اثبات کنند؛ زیرا انقلاب اسلامی پیام جهانی برای جهان اسلام است و به همین دلیل دشمنلن جلویش ایستاده‌اند و بیش از ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی بر علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند اما با اسرائیل و وهابیت کاری ندارند، ببینید در لندن چه اختیاراتی برای آنان گذاشته‌اند آیا کسانی که در لندن هستند شیعه‌اند؟
وی تاکید کرد: چون جمهوری اسلامی و امام امت عامل انسجام و وحدت امت اسلامی است برای مقابله با فضای دشمنان فضای مجازی سواد رسانه‌ای را افزایش دهیم و باور کنیم فضای مجازی در حال تیشه به ریشه انقلاب زدن است.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: چون این ضربع‌ها نامحسوس است متوجه آن نیستیم و یک روز می‌بینیم همه چیز از دست رفته و افکار و اندیشه عوض شده است، اینکه مقام معظم رهبری شبیخون فرهنگی را مثال زدند و گفتند مبارزه با آن ابزار دارد و این ابزار را کشف کنید، اما نیروهای انقلابی نتوانستند این کار را انجام دهند اما دشمن از چند هزار کیلومتر آن طرف اقشار جوان ما را برای ایجاد بلوا و اغتشاش تحریک می‌کنند.
وی بیان کرد: اینکه ایشان می‌گویند جوان امروز انقلابی نسبت به دفاع مقدس جلوتر است به این دلیل می‌باشد که آن زمان این خطرات وجود نداشت و هرکس می‌توانست مطالبه اسلامی و دینی کار کند اما امروز اینطور نیست و فضا متشنج شده پس جبهه سازی در فضای مجازی مهم است.
سردار خرم با اشاره به امکانات سخت‌افزاری فیسبوک گفت: شاید فضای سخت‌افزاری این شبکه به اندازه کل استانداری ما نباشد اما کار عمده آنها محتواسازی است؛ فضای مجازی نیاز را می‌خواند، پیام می‌دهد و علاقمند می‌کند باید در حوزه فرهنگی، اجتماعی، هنری و اقتصادی نیروهای فکور و هوشمند و متدین و دلسوز و جمعیت های کوچک برای محتواسازی تشکیل دهند و محتوای دینی با عقبه محکم داشته باشند.
وی تصریح کرد: زمانیکه امام تبعید شد فقیه بود، حوزه آن روز و امروز بر پایه فقه جلو می‌رود ایشان پس از تبعید اولین حرکتشان تالیف کتاب بود و احکام اقتصادی و سیاسی می‌گفتند  اما قبل از ایشان تنها احکام دینی بود؛ پس از تالیفات امام راحل فقه دینی پویا شد.
سردار خرم با اشاره به اینکه مهدی باکری سی ساله به اندازه سیصد سال توانایی الگو شدن دارد، تصریح کرد: چه شده در مجلس نمایندگان سه وزیر را برای استیضاح آورده و هر سه رای می‌آورند مردم تمام قد به این مجلس می‌خندند، چرا اینگونه شده است؟ مگر امام راحل نگفتند که مجلس راس امور است چرا در مجلس آقایی که میلیاردی پول دارد استیضاح می‌شود و رای می‌آورد؟ مگر در پشت صحنه چه خبر است و چه کسی وظیفه افشاگری دارد؟ با این سخنرانی‌ها کاری نمی‌شود انجام داد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.