تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 69700

سعیدی در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی؛

مسئولین بدون فراهم کردن زیرساخت و شناخت مخاطرات فضای مجازی را وارد کشور کردند/ نظام سلطه در پی القای بی‌اعتمادی به نظام و تطهیر رژیم شاهنشاهی است

مسئولین بدون فراهم کردن زیرساخت و شناخت مخاطرات فضای مجازی را وارد کشور کردند/ نظام سلطه در پی القای بی‌اعتمادی به نظام و تطهیر رژیم شاهنشاهی است

عضو کمیسیون فرهنگی گفت:دشمن در فضای مجازی سعی دارند رژیم شاهنشاهی را تطهیر کنند و در مقابل تمام دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، محمد اسماعیل سعیدی در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی استان اظهار داشت:بابت برگزاری این برنامه ارزشمند و همچنین از فعالین عرصه فضای مجازی سپاسگذارم؛ زمانی که سردار نقدی بحث ورودبسیج به فضای مجازی را مطرح کرد نگرانی‌های زیادی وجود داشت اما امروز بعد از گذشت چند سال این شجره طیبه نتیجه داده است.

وی ادامه داد: زمانی که امام راحل بسیج را شجره طیبه خواند شاید خیلی‌ها آن تحویل نگرفتند و امروز هم تحویل نگرفته‌اند اما باید بدانیم زمانیکه نوای بسیج طنین انداز شود چه اتفاقاتی مبارکی می‌افتدو اگر از بسیج دور شویم دچار چه گرفتارهایی خواهیم شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: شجره طیبه بسیج در ابعاد مختلف شجره طیبه است و به تناسب روز نگاه متفاوتی به جامعه می‌دهد که یکی از آنها همین فضای مجازی است.

وی افزود: این پدیده جدید وارد جامعه شد در حالیکه مسئولین مربوطه فقط آن را وارد کردند بدون اینکه در مردم نوجوانان و جوانان و نخبگان آمادگی ایجاد کنند که این واقعیتی تلخ است زیرا یکی از وظایف مسئولین زیربط فراهم کردن این زیر ساخت‌ها بود که استفاده درست شود و مخاطرات کاملا شناخته شده باشد.

سعیدی با بیان اینکه اگر پیشرفتی در این عرصه وجود دارد به همت خود مردم است تصریح کرد: بسیج در هر عرصه ورود پیدا کرده تحول به وجود آمده و مشکلات آسان شده است؛ نمی‌شود و میسر نیست و کلمات مایوس کننده در قاموس بسیج جایی ندارد و بسیج همیشه صف شکن بوده است.

وی یادآور شد: بسیج صف و سدهایی که در مسیر مردم و انقلاب ایجاد شده همه را شکسته و امروز هم باز در عرصه‌های دیگر شاهد شکوفایی آن هستیم.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو با اشاره به اهداف دشمنان توضیح داد: یکی از اهداف نظام سلطه جهانی مایوس و بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و ارکان آن است و بخش قابل توجهی از فضای مجازی سعی می‌کنند به جز رهبری همه را بزنند و زمانیکه رهبری تنها ماند این مساله را القا کنند که تمام مسئولین ناکارآمد هستند و فساد نهادینه شده و مقصر این ناکارآمدی رهبریست که با آن‌ برخورد نمی‌کند.

وی گفت: بسیار زیرکانه دشمن در فضای مجازی به این مساله دست زده و سعی دارند رژیم شاهنشاهی را تطهیر کنند و در مقابل تمام دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند که در این خصوص خودی ها هم مقصرند.

وی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین را جدا ساختن خادم از خائن جدا دانست و عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب باید مشخص شود چه کسانی خیانت کردند و صفشان جدا شود؛ نباید خادم وخائن قاطی شود اما دشمن سعی دارد این اتفاق رخ دهد امروز در شرایط حساس قرار داریم و امتحان جدیدی پس می‌دهیم, فتنه جدیدی روز به روز ابعادش مشخص می‌شود.

سعیدی تاکید کرد: امروز یک سری خودی‌ها و همراه امام ریزش داشتند برخی از رهبری و نظام عبور کرده و برخی وابسته دنیا شده و برخی دنیا طلبان گرفتار آن شدند و علیه نظام تئوری پردازی می‌کنند.

وی افزود:ما در مجلس از نزدیک می‌بینیم که جلسه‌ای تشکیل شده و نمایندگان منفعل عمل می‌کنند، به طور مثال در بحث ورود به ورزشگاه هنوز زمینه ها آماده نشده است و یا برخی به دنبال تئوریزه کردن بدحجابی و بی‌حجابی هستند، فتنه جدید با شاخ و برگ جدید در حال ورود است.

سعیدی در پایان یادآورشد: اگر ارزش‌ها در فضا مجازی زنده مانده است به برکت بسیج و خون شهدا و خانواده شهداست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.