تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 69694

مدیر کتابخانه های عمومی هشترود:

عضویت در کتابخانه های عمومی هشترود کاملا رایگان است

عضویت در کتابخانه های عمومی هشترود کاملا رایگان است

خانم پری اسدی گفت: عضویت در کتابخانه های عمومی این شهرستان کاملا رایگان بوده و عموم مردم با در دست داشتن کپی شناسنامه و یک عدد عکس می توانند ضمن عضویت، کتابهای بخش های مختلف را به امانت ببرند.

پری اسدی مدیر کتابخانه های عمومی هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اعلام این خبر گفت: شهرستان هشترود در حال حاضر دارای ۵۲ هزار نسخه و ۳۱ هزار عنوان جلد کتاب در زمینه های تخصصی حقوق، ادبیات ، مدیریت ،تاریخ و جغرافیا، فلسفه و روانشناسی، مذهب، علوم کاربردی و عملی، زبان و هنر دارای ۶ هزار و دویست نفر عضو می باشد.

وی گفت: نسبت مطالعه به جمعیت در این شهرستان ۲/۱ دهم می باشد.

وی خاطر نشان کرد، در طول سال گذشته بیش از ۳ مورد مسابقه کتابخوانی، ۲ مورد مسابقه انشاء نویسی و نویسندگی، ۲ مورد مسابقه نقاشی در سطح شهرستان داشته ایم و این در حالیست که هر هفته مسابقه قصه گویی و کارگاه ادبی توسط کتابخانه های عمومی این شهرستان در محل کتابخانه ها دایر می باشد.

وی در ادامه از کوچک بودن محل کتابخانه های عمومی این شهرستان انتقاد کرد و افزود: از مسئولین این شهرستان خواستار رسیدگی جدی به این امر هستیم.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان هشترود خواست تا در امر اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی این شهرستان در خصوص به امانت بردن این کتابها نیز حضور فعال داشته باشند.

پایان/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهران حاجی پور سه شنبه , 19 فروردین 1399 - 16:28

از حسن تدبیر و درایت سرکار خانم اسدی در توسعه فرهنگ کتابخوانی و ترغیب نسل جوان به کتاب و مطالعه سپاسگزارم