تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 69691

فرماندار هشترود:

بنگاه های اقتصادی کوچک نقش موثری در ایجاد اشتغال دارند/ هشترود در دو بخش کشاورزی و گردشگری از پتانسیل های بالایی برخوردار است

بنگاه های اقتصادی کوچک نقش موثری در ایجاد اشتغال دارند/ هشترود در دو بخش کشاورزی و گردشگری از پتانسیل های بالایی برخوردار است

امین امینیان گفت: ایجاد صنایع بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی در قالب بنگاه های اقتصادی کوچک نقش بسیار موثری در ایجاد اشتغال شهرستان هشترود ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود صبح امروز در جلسه ستاد سرمایه گذاری این شهرستان که با حضور جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در سالن جلسات فرمانداری افزود: قوانین ما متناسب با سرمایه گذاری نیست و این قوانین در خصوص سرمایه گذاری در کشور برای خیلی سالها قبل می باشد.

وی ادامه داد: ما مجبور هستیم در خصوص قوانینمان برای سرمایه گذاران انعطاف نشان دهیم و تفسیر مثبتی از قانون در جهت تسهیل امور سرمایه گذاران انجام دهیم و بر همه مسئولان امر واجب است تا با تدابیر ویژه در راستای حمایت از سرمایه گذاران تا آنجا که امکانش باشد  موانع را برطرف سازند.

امینیان با اشاره به اینکه اشتغال پایدار با جذب سرمایه گذار و رفع موانع تولید از اهداف بلند مدت کارگروه اشتغال است، بیان کرد: درست است که ظرفیت شهرستان ما محدود است ولی این دلیل نمی شود که به دور خود حصار بکشیم .

وی خاطر نشان کرد: فرمانداری هشترود دارای ۶۰ سال سابقه تاسیس است ولی در مقایسه با دیگر شهرستان های استان آنچه در راس عقب ماندگی این شهرستان به چشم می خورد عدم احساس تعلق عمیق در سرمایه داران آن است.

امینیان با اشاره به لزوم توجه به استفاده بهینه از مرکز رشد در این شهرستان افزود: مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان می توانند با طرح ایده های نو در جهت ایجاد اشتغال و کار آفرینی گامی بزرگ بردارند و ما نیز تلاش خواهیم کرد با همفکری در حد توانمان عمل کنیم و از شعار زدگی دور باشیم.

وی در ادامه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال اشاره و اظهار کرد: هشترود در دو بخش کشاورزی و گردشگری از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است و باید همه توان خود را جهت استفاده بهینه از این ظرفیت ها به منظور رشد و بهبود وضعیت اشتغال شهرستان به کار گیریم.

امینیان اضافه کرد: همه ما باید در سال جدید ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید برای متقاضیان کار باید نرخ بیکاری در شهرستان را کاهش دهیم.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.