تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۴۴
کد خبر : 69688

دادستان عمومی و انقلاب مراغه:

۹ نقطه حادثه ساز در محور مراغه–هشترود باید اصلاح شوند

۹ نقطه حادثه ساز در محور مراغه–هشترود باید اصلاح شوند

دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: طی سال جاری ۵۳۳تصادف در این محور روی داده که از این تعداد ۴۳۴ نفر مجروح و۳۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ضروری است ۹ نقطه حادثه ساز شناسایی شده در این محور سریعاً اصلاح شود.

به گزارش پیک هشترود به نقل از تسنیم، علی دلداری ظهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس ارائه آمار رسمی پلیس راه مراغه طی سال جاری ۵۳۳ تصادف در محورحادثه خیز مراغه به هشترود روی داده که تعدادی از هموطنانمجروح شدند.

وی افزود: از این تعداد تصادف رخ داده، ۴۳۴ نفر مجروح و ۳۱ نفر از رانندگان و سرنشینان خودروها جان خود را ازدست‌داده که ضروری است در راستای کاهش آمار تصادفات در این محوربرنامه‌هایی از سوی پلیس راه و راهداری انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه در ادامه با تأکیدبر ضرورتاصلاح نقاط حادثه خیز در این محور، تصریح کرد:۹ نقطه حادثهخیز در محور مراغه به هشترود شناسایی شده که از لحاظ موقعیت هندسی نیاز به اصلاح و بازسازی دارند.

دلداری در ادامه با اشاره به کم‌عرض بودن این محور، گفت: کم عرض بودن مسیر و تردد روزانه هزاران خودرو سواری و باری آن را به محوری حادثه‌ساز و خطرآفرین تبدیل کرده است که ضروری است موقعیت هندسی و برخی نقاط حادثه‌ساز آن توسط اداره راهداری اصلاح شود.

وی ادامه داد:محور مراغه به هشترود از نظر علایم راهنمایی، خط کشی و شانه خاکی مشکلات زیادی دارد که اصلاح آن باید در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گیرد.

گفتنی است محور مراغه به هشترود یکی از پرترددترینمحورهای مواصلاتی استان آذربایجان شرقی است ولی متأسفانهبه دلیل برخی کم‌کاری مسئولان در رسیدگی به وضعیت آسفالت آن را به یک جاده پرحادثه تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.