تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 69597

دادستان هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

برخورد جدی با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/ خانواده ها نسبت به کنترل فرزندانِ خود حساس باشند

برخورد جدی با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/ خانواده ها نسبت به کنترل فرزندانِ خود حساس باشند

شاهرخ اسداللهی گفت: جشن‌های ما تعریف شده است و در سنت‌هایمان کاملاً مشخص است. کسی نمی‌تواند نشاط را از جامعه بگیرد، اما اگر قرار باشد کسی آرامش مردم را به هم بزند، نمی‌توان گفت یک شب هزار نمی‌شود.

شاهرخ اسداللهی دادستان شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال گفت: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال مباحث مربوط به حوادث ناخوشایند این روز در سطح جامعه بالا میگیرد و در قانون مجازات اسلامی کشورمان جهت مقابله عاملان چنین پدیده هایی تدابیر و قوانینی مقرر شده است.

 

وی اظهار داشت: هدف همه ما لذت‌بردن مردم از زندگی خودشان است و در این اتفاقات هم ما باید به شادی و خواسته مردم توجه کنیم، اما باید مراقب باشیم اتفاقات تلخ در این گونه مراسم های سنتی روی ندهد.

 

دادستان هشترود با اشاره به نقش خانواده‌ها در جلوگیری از وقوع جرم و یا حوادث ناگوار در این گونه مراسم ها از عموم مردم شهرستان هشترود خواست در صورت مشاهده هر نوع اخلال در نظم و آرامش جامعه، موضوع را به نیروی انتظامی اعلام کنند.

اسداللهی با بیان اینکه «ما قطعاً باید با هنجارشکان برخورد داشته باشیم»، تاکید کرد: جشن‌های ما تعریف شده است و در سنت‌هایمان کاملاً مشخص است. کسی نمی‌تواند نشاط را از جامعه بگیرد، اما اگر قرار باشد کسی آرامش مردم را به هم بزند، نمی‌توان گفت یک شب هزار نمی‌شود.

 

وی تصریح کرد: در همین رابطه ضروری است خانواده‌های محترم نسبت به کنترل و مراقبت از جوانان و نوجوانان خود حساس بوده همکاری لازم را با عوامل محترم انتظامی برای استمرار نظم و انضباط اجتماعی داشته باشند.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.