تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 69571

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

الگو گیری از سبک زندگی فاطمی و نهادینه سازی فرهنگ زهرایی رسالتی همگانی است/ تربیتِ فرزندان و جهادِ همسرداری مهم‌ترین رسالت مادران است

الگو گیری از سبک زندگی فاطمی و نهادینه سازی فرهنگ زهرایی رسالتی همگانی است/ تربیتِ فرزندان و جهادِ همسرداری مهم‌ترین رسالت مادران است

حجت الاسلام عبدالله موحدی گفت: الگو گرفتن از سبک زندگی فاطمی و نهادینه ساختن فرهنگ زهرایی یک رسالت همگانی است و اگر زنان و دختران جامعه این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شوند و جامعه‌ عاری از هرگونه آسیب می‌شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام عبدالله موحدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود ظهر امروز در مراسم جشن کوثر که به همت بسیج خواهران سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شده بود، با تبریک ایام میلاد حضرت زهرا (س) گفت: خداوند به زنان این جامعه اسلامی توفیق داده است تا با پیروی و اطاعت از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان زنان الگو در جامعه امروز معرفی شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ غرب زنان غربی را دچار مشکلات فراوان کرده است اظهار داشت: زنان غربی امروز تشنه آشنایی با اسلام و ارزشهای اسلام ناب هستند.

 

موحدی افزود: در زندگی زناشویی محبت باید دوطرفه باشد و وقتی یک قدم مرد بر می‌دارد باید یک قدم هم زن خانه بردارد و بلعکس که با این وجود این‌ها به اندازه سه قدم به هم نزدیک می‌شوند و قدم سوم را عشق برمی دارد.

 

وی گفت: حضرت فاطمه در خانه پدر دختری نمونه بود ودر خانه همسر خود نیز همسرداری و تربیت فرزندان شایسته برعهده داشت.

 

موحدی، الگو گرفتن از سبک زندگی فاطمی و نهادینه ساختن فرهنگ زهرایی یک رسالت همگانی دانست و تصریح کرد: اگر زنان و دختران جامعه این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شوند و جامعه‌ عاری از هرگونه آسیب می‌شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تربیت فرزندان و جهاد همسرداری را مهم‌ترین رسالت مادران دانست و تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در جامعه و خانواده وظیفه تربیتی و تعلیمی است که این رسالت مهم برعهده مادران قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.