تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۲۸
کد خبر : 69549

مدیر آموزش و پرورش هشترود:

آمادگی باشگاه فرهنگیان و ۳ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی/ بدلیل رویداد تبریز ۲۰۱۸ امکانات مدارسِ طرح اسکان ارتقا یافته است

آمادگی باشگاه فرهنگیان و ۳ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی/ بدلیل رویداد تبریز ۲۰۱۸ امکانات مدارسِ طرح اسکان ارتقا یافته است

بهمن اقدمی گفت: باشگاه فرهنگیان هشترود با ظرفیت ۸۰ نفر و ۳ مدرسه نیز آماده شده تا در صورت نیاز با ظرفیت ۲۰۰ مسافر در خدمت باشد.

بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به برنامه های این اداره در هت اسکان مسافران نوروزی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی آموزش و پرورش منطقه هشترود در محل اسکان دایمی که باشگاه فرهنگیان می باشد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می باشد.

 

 

وی اظهار داشت: همزمان ۳ مدرسه نیز آماده شده تا در صورت نیاز با ظرفیت ۲۰۰ مسافر در خدمت باشد.

 

 

اقدمی افزود: با عنایت به رویداد تبریز ۲۰۱۸ سعی شده امکانات مدارس از ب به الف ارتقا یابد.

 
مدیر آموزش و پرورش هشترود تصریح کرد: محل باشگاه فرهنگیان هشترود که امکانات پذیرایی صبحانه، ناهار و شام را دارا می باشد با ظرفیت ۸۰ مسافر آماده پذیرایی از مسافران عزیز می باشد.

 

 

وی تاکید کرد: سعی شده با بسته های فرهنگی از مسافران استقبال گردد و نیز راهنما مسافر نیز در صورت درخواست برای بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی هشترود توسط همکاران علاقمند یکی از ابتکارات ستاد اسکان منطقه می باشد.

 

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.