تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر : 69539

مدیرعامل واحد برتر جشنواره حامیان حقوق مصرف کننده استان:

انتخاب به عنوان واحد برتر وظیفه مان را سنگین تر کرده است/ شرکت آرد هشترود به لحاظ حجم سرمایه گذاری جزو برترین های کشور است/ به کار جمعی اعتقاد داریم

انتخاب به عنوان واحد برتر وظیفه مان را سنگین تر کرده است/ شرکت آرد هشترود به لحاظ حجم سرمایه گذاری جزو برترین های کشور است/ به کار جمعی اعتقاد داریم

حمید غفارزاده گفت: شرکت آرد هشترود به کار جمعی اعتقاد دارد و وجود یک گروه فکری و کاری قدرتمند را در پیشبرد اهداف و توسعه کاری تاثیرگذار می داند.

حمید غفارزاده مدیرعامل شرکت آرد هشترود که در سومین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی رتبه برتر را کسب کرده است، در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: این انتخاب از سوی نهادهای برتر کار و وظیفه دست اندرکاران این شرکت را برای خدمت رسانی هرچه بهتر سنگین کرده است.

 

وی اظهار داشت: مرحله آردسازی کنونی نتیجه تمدن بشری می باشد که طی سالیان و بر اساس فرمول به این نقطه رسیده است. صنعت آرد هشترود از جهت سطح تکنولوژی و سخت افزارهای مدرن با نیروی انسانی مومن، درستکار و فداکار که شبانه روز بیش از ۱۶ ساعت تلاش می نمایند و از لحاظ جانی و مالی مستهلک شده و در این راستا دچار خسارات جبران ناپذیری شده اند.

 

غفارزاده افزود: به لحاظ حجم سرمایه گذاری، این شرکت جزو برترین های کشور محسوب می شود. ما بر این باور رسیده ایم که لازمه نقش آفرینی و کارآفرینی داشتن سیلوهای با ظرفیت بالاست که آن هم بحول وقوه الهی محقق گردید.

 

این کارآفرین نمونه تصریح کرد: کارآفرینی به خلاقیت و نوآوری نیاز دارد. انسان باید به خدا توکل کرده و با بهره گیری از نیروهای کاری باید ریسگ پذیری داشته مخصوصا در منطقه هشترود که دغدغه های بسیاری سر راه کارآفرینان است.

 

وی ادامه داد: ما از نیروهای توانمد خود در زمان ریسک استفاده می کنیم بطوریکه هر یک از برادران بنده در اموری متبحر و مدیر می باشند هرچند در زیر مجموعه مان نیز افرادی باهوش و پرکار داریم که با عنایات الهی ما ۶ اخوی به همراه سایر کارکنان و مدیر فنی قوی راه تولید و رونق صنعت را بدست آورده ایم.

 

 

حمید غفارزاده اضافه کرد: شرکت آرد هشترود به کار جمعی اعتقاد دارد و وجود یک گروه فکری و کاری قدرتمند را در پیشبرد اهداف و توسعه کاری تاثیرگذار می داند.

 

وی تاکید کرد: ما به این اصل اعتقاد داریم در تمامی کارهایمان از تولید تا فروش نظر شرع مقدس اسلام را در نظر بگیریم تا به همراه تلاش ئ درستکاری و توکل بر خدا کارها را پیش ببریم.

 

مدیرعامل این واحد برتر حقوق مصرف کننده استان خاطرنشان کرد: تاکنون همه حق و حقوق نیروهای کار در وقتش پرداخت شده و علاوه بر آن در پرداهت مالیات، عوارض و بیمه نیز جزو واحدهای برتر هستیم که این هم از عنایات الهی است.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.