تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۱۷
کد خبر : 69495

فرمانده نیروی انتظامی هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

کشف بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه/ متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود/ موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهید

کشف بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه/ متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود/ موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهید

سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: در روز چهارشنبه پایان سال افرادی که باعث سلب آرامش مردم شوند با همکاری دستگاه‌ قضایی تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر می‌برند همچنین خودروهای مزاحم تا پایان تعطیلات نوروز به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.

سرهنگ محمدتقی سلطانی فرمانده انتظامی شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد تهمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس مصمم به برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز و افرادی است که آسایش مردم را سلب می کنند، می باشد.

 

وی اظهار کرد: در روز چهارشنبه پایان سال افرادی که باعث سلب آرامش مردم شوند با همکاری دستگاه‌ قضایی تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر می‌برند همچنین خودروهای مزاحم تا پایان تعطیلات نوروز به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.

 

سلطانی افزود: به مردم توصیه می‌کنیم در این مدت بیشترین همکاری را با پلیس داشته باشند همچنین در چهارشنبه آخر سال فرزندان خود را کنترل کنند تا کمترین حوادث رخ دهد. و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ جهت اقدام بموقع و سریع تماس گیرند.

 

فرمانده انتظامی هشترود تاکید کرد: خوشبختانه مردم هشترود با فرهنگ هستند و در سالهای گذشته هم بی قانونی در این زمینه مشاهده نشده و مشکل خاصی در این زمینه بوجود نیامده است. این شهرستان جزو امن ترین شهرهای کشور است و این به فرهنگ بالای مردم آن برمی گردد.

 

وی تصریح کرد: همچنین برای پیشگیری از هرگونه خطرات احتمالی در چهارشنبه آخر سال با بازرسی های صورت گرفته با تلاش همکاران فرماندهی انتظامی شهرستان از یک انبار دپو مواد محترقه در شهر هشترود بیش از ۴۰ هزارانواع مواد محترقه کشف شد.
سلطانی ارزش این مواد مکشوفه را ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت : در این زمینه۴ نفر هم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

 

 

وی اضافه کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو در محور یاد شده موفق به کشف و ضبط این مواد مترقه شدند شدند و در این ارتباط یک نفر دستگیر و به همراه خودروی توقیف شده و برای تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل شد.

 

 

وی همچنین یادآور شد: سامانه ۱۹۷ نیروی انتظامی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و تقدیر مردم در خصوص عملکرد پلیس می باشد.

 

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خانواده ها در مورد مواد محترقه غیرمجاز آگاهی کامل پیدا کنند تا شادی های آخر سال خود را با یک حادثه دلخراش به عزا تبدیل نکنند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.