تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۴۲
کد خبر : 69477

موی تای کارِ هشترودیِ قهرمانِ کشور:

سطح مسابقات خیلی بالا بود/ مدالم را تقدیم همشهریانم می‌کنم‌/ مسئولان در ادامه راهم کمک کنند

سطح مسابقات خیلی بالا بود/ مدالم را تقدیم همشهریانم می‌کنم‌/ مسئولان در ادامه راهم کمک کنند

هادی نوروریان گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و من با دعای پدر و مادرم توانستم این مدال را کسب کنم و مدالم را تقدیم همشهریانم می‌کنم‌.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، هادی نوروزیان موی‌تای‌کار هشترودی که به نمایندگی از استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات انتخابی تیم ملی در استان کرمان شرکت کرده و توانست مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی را از آن خود کند، در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۳۵ تیم از کشورمان با ۴۵۰ نفر ورزشکار موی‌تای‌کار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند که بنده توانستم به لطف خدا مدال طلای این مسابقات و جواز شرکت در مسابقات جهانی مکزیک را کسب نمایم.‌

وی اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و من با دعای پدر و مادرم توانستم این مدال را کسب کنم و مدالم را تقدیم همشهریانم می‌کنم‌.

نوروزیان از مسوولان استانی و شهرستانی خواست وی را در ادامه این مسابقات و اعزام به مکزیک یاری و کمک مالی کنند. ‌

هادی نوروزیان ورزشکار مو‌ی‌تای شهرستان هشترود که در تیم استان آذربایجان‌شرقی در وزن+۹۱ در این مسابقات حضور دارد. وی ۱۱ سال است در این ورزش فعالیت می‌کند و‌ ۵ بار قهرمانی کشور، ۲ بار قهرمانی آسیا و یک بار هم قهرمانی مسابقات حرفه‌ای تایلند را در کارنامه ورزشی خود دارد.‌

گفتنی است، موی‌تای یا همان «بوکس تایلندی» به معنی «مشت‌زدن» است و یکی از سبک‌های آزاد ورزش رزمی به شمار می‌رود.‌ موی‌تای یکی از سبک‌های آزاد  ورزش‌های رزمی است، مبارزات آن به صورت برخورد کامل و در رینگ برگزار می‌شود‌. تکنیک‌های مشت در موی‌تای شباهت زیادی به بوکس غربی دارند و وجود فنون گلاویزی این رشته را به کیک بوکسینگ و ساندا نزدیک ساخته ‌است.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.