تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 69475

در جلسه خدمات سفرهای نوروزی هشترود عنوان شد؛

بسیج همه امکانات برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی

بسیج همه امکانات برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی

جلسه کمیته حمل و نقل خدمات سفرهای نوروزی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود برگزار و بر ضرورت بسیج همه امکانات برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، تیمور امیرانلوی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود امروز در جمع مسئولان گفت: در طول سفرهای نوروزی راهداران و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود در جهت ارائه خدمات ارزنده و ایجاد مسیر ایمنی بالا در راه های ارتباطی شهرستان هشترود در آماده باش کامل قرار خواهند گرفت.

تیمور امیرانلوی گفت : راهدارخانه های شهید محمدخواه و مرکزی شهرستان جهت استقبال از مسافران نوروزی آماده ارائه خدمات هستند.

امیرانلوی افزود: در راستای ارتقای سطح ایمنی، سهولت تردد وسائط نقلیه، شفاف سازی علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام به شستشو، مرمت و بازسازی تابلوهای علائم و خط کشی و پاکساری جاده ها توسط راهداران شده است.

نیروهای امدادی شهرداری در آماده باش کامل هستند

سلمان محمدی شهردار هشترود نیز در این جلسه با بیان اینکه نیروهای امدادی شهرداری در طول سفرهای نوروزی در آماده باش کامل قرار خواهند گرفت، اظهار داشت آماده نمودن ترمینال شهرستان برای پذیرایی از مهمانان سفرهای نوروزی و نصب تابلو و علائم رانندگی و هشداردهنده در مسیرها و پخش آسفالت گرم در خیابان های سطح شهر توسط نیروهای فعال شهرداری انجام خواهد گرفت.

محمدی خواستار همکاری و تعامل شهرداری با اداره راهداری و پلیس راه و دیگر ارگان های دولتی برای ارائه خدمات شایسته برای مسافران سفرهای نوروزی شدند.

گفتنی است جمعی از مسئولان حاضر در این جلسه سرگرد ولیزاده جانشین نیروهای انتظامی شهرستان و سرگرد حسن زاده رئیس  پلیس راه و پیشگیری وعملیات شهرستان و اشرفی رئیس شرکت ملی فراورده های نفتی و اصلانی رئیس هلال احمر و اکبری رئیس اداره راه و شهرسازی و نمایندگان بیمه شهرستان و لطفی نمایندگی شرکت سایپا هر کدام در خصوص سفرهای نوروزی در جهت ارائه خدمات ارزنده به مسافران سفرهای نوروزی آمادگی خود و همکارانشان را اعلام کردند.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.