تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
کد خبر : 69453

فرماندار هشترود در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح کرد؛

ضرورت محتوا سازی سالم و درست در فضای مجازی/ ثبت ۹۰ مورد طلاق در ۱۱ ماهه سالجاری/ تلاش برای ساخت خانه جوان

ضرورت محتوا سازی سالم و درست در فضای مجازی/ ثبت ۹۰ مورد طلاق در ۱۱ ماهه سالجاری/ تلاش برای ساخت خانه جوان

فرماندار هشترود گفت: دستگاه ها باید توسط کارشناسان مربوطه خود با تولید محتوا مناسب و سالم و همچنین انعکاس آن در فضای مجازی از شیوع برخی ناهنجاری ها ی فکری که به ضرر جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: آسیب هایی که دامن جوانان ما را گرفته اند باید ریشه ای بررسی، شناسایی و مرتفع گردند و مهم ترین گام در این راستا احساس مسئولیت است. بنده به ادارات اخطار می دهم که آنها بنا بر عملکردشان در خصوص امورات جوانان، ارزیابی و رصد می شوند  و با ادارتی که در این امر سهل انگاری کنند برخورد می شود.

وی به اجبار تشکیل سازمان های مردم نهاد تا پایان شش ماهه اول سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: دستگاه ها مکلف هستند تا از افرادی  که در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواستار فعالیت هستند ضمن جذب در جهت ثبت به عنوان سمن  و فعالیت های بعد از ثبت، یاری رسانند.

امینیان با شاره به آمار طلاق در این شهرستان، افزود: در یازده ماهه سال جاری ۹۰ مورد طلاق در شهرستان هشترود اتفاق افتاده است. در حالی که در سال ۹۴ از هر چهار ازدواج یک ازدواج منجر به طلاق می شد،  این آمار در ۱۱ ماهه سال جاری به یک طلاق در هر ۵.۵ ازدواج کاهش یافته است.

وی در پایان به ساخت خانه جوان هشترود اشاره کرد و افزود: از شهرداری هشترود تقاضا داریم تا ما را در تهیه زمین برای این امر کمک کند.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.