تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 69451

خطیب جمعه هشترود:

حضرت ام البنین(س) الگوی مادران و همسران شهداست

حضرت ام البنین(س) الگوی مادران و همسران شهداست

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: ام البنین(س) پیش قراول و علمدار مادران و همسران شهداست.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان ابنکه مادران و همسران شهدا باید از اهل بیت الگو بگیرند به نقش مادران و همسران شهدا اشاره و بیان کرد: نقش مادران و همسران شهدا در طول دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل بوده و تجلیل و تکریم از آنان وظیفه ای  همگانی است.

وی از حضرت ام‌البنین(س) به عنوان فداکارترین بانوی صدر اسلام یاد و خاطر نشان کرد: وی از برجسته‌ترین زنانی است که همه زندگیش سرشار از عشق به ولایت بود.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه از مسئولان به خصوص شهردار و شورای شهر خواست اگر در مدار مصالح و امور و پیشرفت شهر باشند مورد حمایت مردم خواهند بود و الا باید رفتار خود را اصلاح کنند.

وی یادآور شد: باید در مدار انقلاب کارهای شهری و رسیدگی به مردم را انجام داد و نباید اجازه تشتت و اختلاف در شهر را داشته باشیم بلکه با مودت و همراهی هم در پیشرفت و آبادانی شهر تلاش باشیم.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.