تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 69341

مدیر کمیته امداد هشترود در نشست خبری با خبرنگاران:

ارائه خدمات به ۲۶۰۰ مددجو/ پرداخت ۳۶ میلیارد ریال وام خود اشتغالی/ جمع آوری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از صندوق صدقات/ اهدای ۵۵ جهیزیه برای نوعروسان/ خیرین از صندوق امداد ولایت پشتیبانی کنند

ارائه خدمات به ۲۶۰۰ مددجو/ پرداخت ۳۶ میلیارد ریال وام خود اشتغالی/ جمع آوری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از صندوق صدقات/ اهدای ۵۵ جهیزیه برای نوعروسان/ خیرین از صندوق امداد ولایت پشتیبانی کنند

شهرام آسیابی از پرداخت ۳۶ میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت این کمیته در شهرستان خبرداد و اضافه کرد: این تسهیلات در سالجاری به ۱۵۵ نفر از مددجویان و از محل تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، شهرام آسیابی مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح عملکرد سالجاری این اداره گفت: کیمته امداد در ۱۵۶ روستای این شهرستان و برای ۱۳۲۵ خانواده به تعداد ۲۶۰۰ نفر خدمات ارائه می دهد که در ۱۱ ماه گذشته برای ۱۱۲۰ خانواده ۹۹۰ میلیون تومان مستمری پرداخت شده است.

 

وی اظهار داشت: در سالجاری ۱۶ واحد مسکونی برای مددجویان احداث شده که ۶ مورد آن با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوده است. ۷۵ مورد نیز هزینه تعمیرات به مددجویان به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

 

آسیابی افزود: ۱۶ دانشجو و ۳۲۲ دانش آموز در شهرهای هشترود و نظرکهریزی تحت پوشش داریم که خدمات مستمر دریافت می کنند.

 

مدیر کمیته امداد هشترود تصریح کرد: در سالجاری نیز روستای طاقچه جیق از بخش نظرکهریزی نیز به عنوان پایلوت اردوهای جهادی انتخاب شد و با حضور همه مسئولان مشکلات آن روستا بررسی و رفع شدند.

 

 

وی از پرداخت ۳۶ میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت این کمیته در شهرستان خبرداد و اضافه کرد: این تسهیلات در سالجاری به ۱۵۵ نفر از مددجویان و از محل تبصره ۱۶ پرداخت شده است. همچنین به کارفرمایانی که ۵ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را جذب کار کنند بابت از هر مددجو ۲۰۰ میلیون ریال وام پرداخت می شود و پرداخت بیمه این افراد به مدت دو سال نیز به عهده کمیته امداد خواهد بود.

 

 

آسیابی خاطرنشان کرد: در راستای اشتغال زایی و در قالب طرح ‘ وام کارگشایی ‘ نیز مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ۱۰۲ مددجو پرداخت شده است.

 
وی ادامه داد: در سالجاری از تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ صندوق کوچک و بزرگ کمیته امداد، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک در قالب مشارکت های مردمی جمع آوری شده است این مبلغ جهت کارهای عمرانی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و جهیزیه صرف شده است.

 
آسیابی بیان کرد: در سالجاری تعداد ۵۵ سری جهیزیه برای نوعروسان تهیه و اهدا شده است.

 

وی ابراز کرد: در سالجاری ۳۵ تن سیب نیز به ارزش ۷۰ میلیون تومان در قالب زکات مستحبی جم آوری و در بین مددجویان توزیع شد.

 

آسیابی با اشاره به راه اندازی صندوق امداد ولایت نیز تاکید کرد: کلیه مراودات کمیته امداد از طریق این صندوق انجام می گیرد و منابع مالی آن نیز از اعتبارات کمیته و سپرده های خیرین نیکوکار است و کلیه خدمات آن نیز برای مددجویان بلاعوض می باشد. لذا خیرین در پشتیبانی از این صندوق اهتمام ورزند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود افزود: کد *۸۸۷۷*۰۴۱۱۹# مخصوص شهرستان هشترود برای پرداخت کمک به کمیته امداد از سوی مردم است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ اسفند در مدارس، ۱۷ اسفند در سطح شهر و ۱۸ اسفند در محوطه مسجد جامع جشن نیکوکاری برگزار خوهد شد.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.