تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 69280

پیام‌های سی‌ونهمین سالگرد انقلاب؛

صبـحِ بـدون فسـاد و تبـعیـض!

صبـحِ بـدون فسـاد و تبـعیـض!

مردم یکشنبه را پشت سر گذاشتند و حالا از صبح دوشنبه منتظر اقدام مسئولانند، آنان از تبعیض و فساد شکایت دارند.

به گزارش پیک هشترود، «بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۶»، دیروز یکی از به یاد ماندنی‌ترین راهپیمایی‌ها به ثبت رسید و پیش‌بینی رهبر انقلاب در بروز تجمعاتی تماشایی در حمایت از انقلاب اسلامی درست از آب درآمد، راهپیمایی صبحِ یکشنبه کم‌نظیر بود!

در اقصی‌نقاط کشور مردم ایران در حمایت از نظام به خیابان‌ها آمدند و شور و نشاط خاصی به تصاویری که عکاسان از لحظه‌های خودجوش ملت ثبت می‌کردند بخشیدند. نه در بین راه ساندیس می‌دادند و نه کیک کلوچه‌ای پخش می‌شد، مدارس و ادارات نیز تعطیل بودند و هرکه می‌خواست نیاید، مختار بود.

در کوچک‌ترین شهرستان‌ها نیز حماسه‌هایی از جنس حضور آفریده شد اما این اعلام وجود، پیامدهایی هم داشت و عده‌ای با آنکه در صحنه حاضر بودند و به عشق مولایشان پا به خیابان گذاشته بودند اما گله‌هایی هم داشتند.

اولین پیام این حضور را دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران گرفتند، برخی از آن‌ها به حمایت میلیونی ایرانی‌ها از نظام اذعان کردند و گروهی دیگر از فرط عصبانیت یا روی به هذیان‌گویی آوردند و تعداد راهپیمایان تبریز را ۵۰ نفر خواندند و یا آنکه ترجیح دادند سکوت کنند؛ رسانه‌ای همچون بی‌بی‌سی که اخبار اغتشاشات و تجمعات ۳۰ نفری را لحظه به لحظه منتشر می‌کرد و از آن به‌عنوان اعتراض ملت نام می‌برد، دیروز تا ساعت ۱۹ عصر در سکوت به سر می‌برد.

راستش را بخواهید خودمان هم فکر نمی‌کردیم بعد از این همه هجمه و حمله‌ی رسانه‌های بیگانه و طعنه‌ خودی‌ها، این همه مردم در خیابان‌ها پرشورتر از قبل حاضر شوند اما گویا ایرانی‌ها به برهم ریختن معادلات و تحلیل‌ها عادت دارند و اصولاً ساز خود را با کارشناسان غرب‌گرا کوک نمی‌کنند! مردم ایران دیروز نشان دادند همچنان به این انقلاب و نظام امید دارند، به‌نوعی وابسته‌اند و کاستی‌ها را نیز قابل اصلاح می‌دانند.

اما مردم برای مسئولان نیز پیام‌هایی داشتند، برخی از این‌ها قابل مشاهده بود و در همان خیابان به نمایش درآمد، مبارزه با نظام بانکی ربوی، چرخاندن مسئولان مفسد در خیابان‌های شهر و رسیدگی به مستضعفان جزو حداقل‌هایی بود که مردم تحقق آن‌ها را می‌خواستند و حال در چله‌ی انقلاب بر تحقق امر رهبری تاکید دارند و به آن دل بسته‌اند.

سی‌ونهمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتیم و حال منتظر اقدام مسئولین اجرایی و نظارتی کشور هستیم، در انتظار نشسته‌ایم تا عدالت اجتماعی به معنای واقعی کلمه محقق گردد و سه‌قوه برای مبارزه با فساد و تبعیض بسیج شوند و اگر لازم بود مبارزه را از همان رأس خود شروع کنند!

 

منبع: آناج

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.