تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر : 68960

عضو مجلس خبرگان رهبری در هشترود:

تداوم انقلاب اسلامی ایران نیز با نقش‌آفرینی و اثرگذاری حوزه و روحانیت محقق می‌شود/ دهه فجر فرصتی برای یادآوری و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

تداوم انقلاب اسلامی ایران نیز با نقش‌آفرینی و اثرگذاری حوزه و روحانیت محقق می‌شود/ دهه فجر فرصتی برای یادآوری و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: داوم انقلاب اسلامی ایران نیز با نقش‌آفرینی و اثرگذاری حوزه و روحانیت محقق می‌شود و تلاش امروز دشمن جدایی میان مردم و روحانیت است، از این‌روست که شاهد تخریب چهره روحانیت اصیل از سوی رسانه‌های معاند و وابسته به غرب در منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در همایش بصیرتی طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان هشترود با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران عامل بیداری امت اسلامی علیه طاغوتیان بوده است، اظهار داشت: مراجع، علما و روحانیان منشاء آگاهی و بصیرت مردم هستند.

وی با بیان این‌که تداوم انقلاب اسلامی ایران نیز با نقش‌آفرینی و اثرگذاری حوزه و روحانیت محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش امروز دشمن جدایی میان مردم و روحانیت است، از این‌روست که شاهد تخریب چهره روحانیت اصیل از سوی رسانه‌های معاند و وابسته به غرب در منطقه هستیم.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی حاکم بر منطقه و جهان را بر هم زد، تصریح کرد: نهضت حسینی مردم ایران تحول گسترده ای در نظام بین الملل ایجاد کرد، چنانکه پس از پیروزی انقلاب شاهد خیزش ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان جهان علیه دیکتاتورهای دست نشانده غرب بوده ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته گفت: دشمن تلاش کرد با تهدید، ترور، تخریب، تحریم، جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه‌های مختلف سیاسی و امنیتی این انقلاب را سرنگون کند، اما این ملت با پیروی از ولایت اجازه تحقق نقشه های شوم دشمنان را نداده اند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که نسل امروز که انقلاب اسلامی را درک نکرده باید با هوشیاری و وحدت و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کند، افزود: مردم ایران با پیروی از اندیشه های الهی امام راحل ثابت کردند که با ایثارگری و مجاهدت می‌توان طاغوت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

وی با بیان این‌که دهه فجر فرصتی برای یادآوری و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است، افزود: اگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در راه صیانت از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی به شهادت رسیدند، امروز وظیفه ماست که مسیر آنان را ادامه دهیم و با تبعیت محض از ولایت فتنه‌های دشمنان نظام را خنثی کنیم.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.