تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 68569

فرمانده سپاه هشترود در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر:

انقلاب اسلامی دوران تحقیر ملت ایران را خاتمه داد/ سپاه عامل وحدت بین مردم و مسئولان است/ خدمت صادقانه، پیگیر و عالمانه مردم را خوشحال می کند/ ۲۲ بهمن روز ولادت مجدد ملت ایران است/ پیش بینی بیش از ۴۰ عنوان برنامه برای دهه فجر/ حضور “نورالدین عافی” در هشترود

انقلاب اسلامی دوران تحقیر ملت ایران را خاتمه داد/ سپاه عامل وحدت بین مردم و مسئولان است/ خدمت صادقانه، پیگیر و عالمانه مردم را خوشحال می کند/ ۲۲ بهمن روز ولادت مجدد ملت ایران است/ پیش بینی بیش از ۴۰ عنوان برنامه برای دهه فجر/ حضور “نورالدین عافی” در هشترود

سرهنگ احمد تقی پور گفت: دشمنان بدنبال کمرنگ کردن دهه فجر هستند و در این راه از اختلافات داخلی استفاده می کنند اما تاکید رهبر انقلاب بر جلوگیری از سیاه نمائی و ناامیدکردن مردم از انقلاب اسلامی است و سپاه نیز در عرصه ایجاد وحدت و پیوند بین مردم و مسئولین پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه هشترود صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در تشریح برنامه های پیش بینی شده این ناحیه برای دهه فجر گفت: حرکت مردم در دوران انقلاب چون حرکتی الهی بود ضربه محکمی هم بر پیکره رزیم شاهنشاهی وارد کرد و مردم ثابت کردند با حرکت، استقلا و توجه به خدا می توانند در مقابل سلطه گران بایستند بطوریکه امروز تمام مظلومان دنیا به تاسی از انقلاب ایران در مقابل سلطه گران ایستاده اند.

 

وی اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز ولادت مجدد ملت ایران است همه ساله ملت ایران در روز ۲۲ بهمن توطئه دشمنان را خنثی کرده و نشان می دهند که برای حفظ پایه های این انقلاب در صحنه بوده و همدل و همزبان و هم جهت هستند.

 

تقی پور افزود: دشمنان بدنبال کمرنگ کردن دهه فجر هستند و در این راه از اختلافات داخلی استفاده می کنند اما تاکید رهبر انقلاب بر جلوگیری از سیاه نمائی و ناامیدکردن مردم از انقلاب اسلامی است و سپاه نیز در عرصه ایجاد وحدت و پیوند بین مردم و مسئولین پیشتاز است.

 

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: انقلاب اسلامی دوران تحقیر ملت ایران را خاتمه داد و طعم عزت را چشید و ملت در سایه توکل به خدا و اطاعت از فرامین رهبری به آقائی رسیدند لذا باید دستاوردهای انقلاب اسلامی بصورت شفاف به مردم مخصوصا نسل جوان تبیین شود.

 

وی تاکید کرد: به برکت خون شهدا تاکنون وجبی از خاک کشور را ب بیگانگان نداده ایم و همواره نیز در مسیر ولایت و رهبری و شهدا خواهیم ماند.

 

تقی پور ادامه داد: هیچ عملی بجز خدمت صادقانه، پیگیر و عالمانه مردم را خوشحال نمی کند لذا مسئولین نیاز است در این راه قدم بردارند.

 

 

وی اضافه کرد: بیش از ۴۰ عنوان برنامه برای دهه فجر امسال پیش بینی شده و همه برنامه های پیش بینی شده عملیاتی هستند.

 

فرمانده سپاه هشترود خاطرنشان کرد: دیدار گسترده از خانواده های شهدا، نشست های بصیرتی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، ویزه برنامه های دهه فجر در تمامی پایگاههای حوزه ها و حضور سازمان یافته در نماز جمعه بخشی از برنامه های پیش بینی شده است.

 

تقی پور بیان کرد: ویژه برنامه جشن انقلاب با حضور نورالدین عافی جانباز دوران دفاع مقدس و نویسنده کتاب “نورالدین پسر ایران” بمناسبت عملیات والفجر ۸ در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه برگزار خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: یاداواره شهدای روستای قره کلک و همچنین یادواره ۳۲ هشدی دهستان ذوالبین نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر است.

 

تقی پور یادآور شد: گشت عفاف و حجاب نیز در سطح شهر و تقدیم گل برای دختران باحجاب و افتتاح خانه محروم در روستای صیدبیگ از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور و راس ساعت ۹ شب ۲۱ بهمن بانک الله اکبر نیز در سطح شهر طنین انداز خواهد شد.

 

فرمانده سپاه هشترود افزود: مراسم ویژه استقبال از آفتاب نیز روز شنبه ۱۴ بهمن از ساعت ۱۰ و نیم صبح در میدان سپاه برگزار خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: حسن ختام برنامه های دهه فجر حضور پرشور و دشمن شکن مردم در راهپیمائی روز ۲۲ بهمن خواهد بود که از ساعت ۱۰ صبح و از مقابل ساختمان قدیم آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.