تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
کد خبر : 68464

امام جمعه هشترود:

انقلاب اسلامی، انقلاب امیدهاست/ مسئولان به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند

انقلاب اسلامی، انقلاب امیدهاست/ مسئولان به وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند

امام جمعه هشترود با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب امیدهاست گفت: تمام انسان هایی که در قلبشان نور الهی وجود دارد به انقلاب اسلامی امیدوار هستند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود افزود: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و بر حل مشکلات آنها اهتمام ورزند زیراکه با حل مشکلات مردم نشاط و امید به جامعه برمی گردد.
وی با بیان اینکه دولت باید در این ۳ سال باقی مانده مشکلات اقتصادی و اشتغال را برطرف کند و امیدهای مردم را زنده کند.
امام جمعه هشترود رمز اصلی پیروزی انقلاب را وحدت و اتحاد و همدلی دانست و از دولت و مسئولان خواست در حل مشکلات مردم اقدام عملی کنند.
رحیمی گفت: عده ای در کشور هستند که می خواهند امیدها را به یاس و نا امیدی تبدیل کنند اما غافل از این که مکتبی که در آن انتظار است نا امیدی و یاس جایی ندارد.
وی گفت: عده ای وقتی به رای مردم احتیاج دارند به مردم قول های بزرگی می دهند و با هزینه های میلیاردی رای جمع می کنند اما وقتی موفق شدند همه را از یاد می برند.
وی به دستور مقام معظم رهبری به دولت مبنی بر برداشت و تزریق از صندوق توسعه ملی برای اشتغال اشاره کرد و افزود: اشتغال را باید جدی گرفت و مسئولان شهرستان هم باید در جذب این مبلغ برای توسعه و اشتغال شهرستان تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.