تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
کد خبر : 67934

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه شورای اداری هشترود:

نظام جمهوری اسلامی ایران بیمه شده خون شهداست/ با بالارفتن قیمت حاملهای انرژی مخالفم/ مطالبان حقوق مبادا فریب مخالفان نظام را بخورند

نظام جمهوری اسلامی ایران بیمه شده خون شهداست/ با بالارفتن قیمت حاملهای انرژی مخالفم/ مطالبان حقوق مبادا فریب مخالفان نظام را بخورند

سیدحمزه امینی گفت: بنده شخصا با بالا رفتن قیمت حامل های انرژی مخالفم. باید به جای افزایش قیمت فرهنگ صحیح استفاده کردن آن را آموزش دهیم.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات هشترود انجام میگیرد اما باید این موضوع بهتر از قبل انجام شود.

 

وی اظهار داشت: امروز مردم گریبانگیر گرانی هستند. امروز گرانی بنزین دست مردم بهانه داده است و همه چیز تابع این موضوع است. بنده شخصا با بالا رفتن قیمت حامل های انرژی مخالفم. باید به جای افزایش قیمت فرهنگ صحیح استفاده کردن آن را آموزش دهیم.

 

وی افزود: این نظام جمهوری اسلامی ایران بیمه شده خون شهدا است و این اغتشاشات نمیتواند براین نظام تاثیری بگذارد اما تلنگری است بر دولتمردان و باید به آن توجه شود.

 

امینی تاکید کرد: باید با مردم برخورد منطقی شود. مطالبان حقوق مبادا فریب مخالفان نظام را بخورند. هویت اغتشاش گران آشکار است و حمایت های فردی مثل ترامپ گواه بر این موضوع است. این ها همان کسانی بودند که ترامپ تا دیروز آن ها را تروریست می نامید.

 

وی ادامه داد: دشمنان خارجی از این موضوع بهره برداری میکنند و ما متوجه هستیم که آمریکا و دشمنان خارجی از این موضوع سو استفاده میکنند اما بدانند تا سایه ولایت فقیه بر این کشور وجود دارد آنها هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: دشمنان میخواهند ریشه فتنه را دوباره در کشور فعال کنند لذا از دستگاه قضایی انتظار می رود با این موضوع باید برخورد کنند.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.