تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر : 67930

امام جمعه هشترود در جلسه شورای اداری:

دشمن درصدد ضربه زدن به کشور از طریق اقتصادی است/ دولت بودجه کشور را با نگاه به قشر محروم بنویسد/ باید تکلیف مالباختگان موسسات مالی زودتر مشخص شود/ برگزاری راهپیمائی در محکومیت اغتشاشگران بعد از برگزاری نمازجمعه

دشمن درصدد ضربه زدن به کشور از طریق اقتصادی است/ دولت بودجه کشور را با نگاه به قشر محروم بنویسد/ باید تکلیف مالباختگان موسسات مالی زودتر مشخص شود/ برگزاری راهپیمائی در محکومیت اغتشاشگران بعد از برگزاری نمازجمعه

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه هشترود همزمان با سراسر کشور روز جمعه این هفته بعد از برگزاری نمازجمعه در محکومیت اغتشاشگران و دخالت های آمریکا و رزیم صهیونیستی راهپیمائی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه شهرستان هشترود در جلسه شورای اداری این شهرستان که شامگاه سه شنبه در فرمانداری برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری با حساسیت تمام تاکید چندین ساله ای بر روی مباحث اقتصادی دارند و این در حالی است که دشمن نیز در صدد ضربه زدن از طریق اقتصاد و وضعیت اقتصادی مردم است.

 

وی اظهار داشت: تحریم ها نیز بر همین موضوع است که مردم را تحریک کرده و از آن طریق ایجاد آشوب کنند.

 

رحیمی افزود: تاکید رهبر انقلاب بر این است که مشکل اقتصادی مردم باید حل شود چراکه در تمامی حکومت ها بحث اقتصاد مهم بوده و ما نیز باید اقتصاد را حل کنیم.

 

 

امام جمعه هشترود تصریح کرد: رییس جمهور کشور نیز با شعار ساماندهی اوضاع اقتصادی و اشتغال رای آورد و سایر رویکردها نیز نوعی بازی های سیاسی بودند و تمرکز اصلی وی در زمان انتخابات بر روی اقتصاد بود.

 

رحیمی تاکید کرد: مردم به لحاظ اقتصادی در مشکل هستند. دولت با کدام ظرفیت می خواهد یارانه چند میلیون نفر را حذف کند و یا قیمت حاملهای انرژی را افزایش دهد. نیاز است بودجه نویسی با رویکرد و نگاه به قشر محروم نوشته شود.

 

وی تصریح کرد: سیستم حکومتی و مردم از دولت حمایت می کنند و مردم نیز با رای بالای خود ریاست جمهوری را انتخاب کرده اند.لذا دولت باید نگاه ویژه ای به رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد.

 

امام جمعه هشترود ادامه داد: با نگاهی به نوع گله مندیهای مردم می بینیم که گرانی و تورم و مشکلات صندوق های و موسسات مالی از عمده گلایه های آنهاست. تجمع مالباختگان موسسات مالی در جلوی مجلس نزدیک به یک سال است ادامه دارد و باید تکلیف آن ها مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: اکثر هشتک های فضای مجازی برای تحریک اغتشاش گران، از سوی عربستان است و جای افسوس است که عربستان می خواهد برای کشور ما تصمیم گیری کند در حالی که خود با مشکلات عدیده ای رودررو است.

 

رحیمی اضافه کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه هشترود همزمان با سراسر کشور روز جمعه این هفته بعد از برگزاری نمازجمعه در محکومیت اغتشاشگران و دخالت های آمریکا و رزیم صهیونیستی راهپیمائی خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.