تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 67842

فرمانده سپاه هشترود در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه:

فتنه ۸۸ را نباید تجزیه و تحلیل کرد بلکه باید روایتگری کرد/ ملت بصیر ایران در ۹ دی با روشنگری های رهبر انقلاب در مقابل سناریوی بسیار پیچیده دشمنان ایستادند

فتنه ۸۸ را نباید تجزیه و تحلیل کرد بلکه باید روایتگری کرد/ ملت بصیر ایران در ۹ دی با روشنگری های رهبر انقلاب  در مقابل سناریوی بسیار پیچیده دشمنان ایستادند

سرهنگ احمد تقی پور گفت: دشمنان انتخابات را بستری برای اضمحلال ایران دانسته و برای آن اعتبارات میلیونی دلاری هم پیش بینی کرده بودند اما مردم در مقابل سناریوی بسیار پیچیده با روشنگری های رهبر انقلاب ایستادند و از آن فتنه عبور کردند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان هشترود با اشاره به حوادث سال ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ را نباید تجزیه و تحلیل کرد بلکه باید روایتگری کرد. ضربه سکوت خواص بی بصیرت که مایه ننگ ملت شدند و کمتر از آتش بیاران معرکه بودند با روشنگری های رهبر انقلاب خنثی شد.

وی اظهار داشت: عده ای می خواهند فتنه ۸۸ فراموش شود چراکه فتنه ۸۸ کاملا سازماندهی شده از آنسوی مرزها بود و بدست منافقین کوردل داخلی اجرا شد اما ملت همیشه بیدار ایران اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

تقی پور افزود: دشمنان انتخابات را بستری برای اضمحلال ایران دانسته و برای آن اعتبارات میلیونی دلاری هم پیش بینی کرده بودند اما مردم در مقابل سناریوی بسیار پیچیده ایستادند و از آن فتنه عبور کردند.

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی گواه کینه توزی های استعمارگران علیه ایران است و ضربات هنگفتی که فتنه ۸۸ به اقتصاد کشور وارد کرد طوری بود که با این هزینه ها می توانستیم اقتصاد کشور را توسعه داده و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی تاکید کرد: گستاخی فتنه گران بجایی رسید که به ساحت مقدس ائمه (ع) و حضرت امام (ره) توهین کردند ولی این اقدامات از چشم ملت بابصیر ایران دور نماند و در ۹ دی پاسخ دندان شکنی دادند.

وی ادامه داد: مشکلات کشور از جمله بیکاری، وضعیت معیشت، مسکن و ازدواج نیازمند توجه جدی دولت است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری نباید در این زمینه سیاه نمایی شود.

تقی پور خاطرنشان کرد: مردم هشترود مانند قبل کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب ثبت کردند و در کمک رسانی به جبهه دفاع از حریم آل الله و کمک به زلزله زدگان داشتند که باید قدردان این مردم باشیم.

وی یادآور شد: مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی در هشترود روز شنبه ۹ دی از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع هشترود با سخنرانی سردار نوعی اقدم مشاور سردار سلیمانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.