تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 67710

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان:

اجرای طرح های خوداشتغالی با هزینه ای بالغ بر ۴۱۳ میلیارد ریال/ تحویل ۱۰ دستگاه نیسان با هدف تقویت خوداشتغالی مددجویان هشترود

اجرای طرح های خوداشتغالی با هزینه ای بالغ بر ۴۱۳ میلیارد ریال/ تحویل ۱۰ دستگاه نیسان با هدف تقویت خوداشتغالی مددجویان هشترود

یونس فاتح از اجرای ۳ هزار و ۲۶ طرح اشتغال توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی از اول امسال خبر داد و تصریح کرد: برای ایجاد و اجرای طرح‌های خوداشتغالی ۴۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

یونس فاتح  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان صبح امروز در حاشیه مراسم تحویل این خودروها و در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، بر خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تاکید کرد و افزود:  تقویت خانواده‌ها از لحاظ بنیه اقتصادی با زیربنای اشتغال اعضای خانواده وتوانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار مددجویان از رسالت های این اداره کل است.
وی از اجرای ۳ هزار و ۲۶  طرح اشتغال توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی از اول امسال خبر داد و تصریح کرد: برای ایجاد و اجرای طرح‌های خوداشتغالی  ۴۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.
فاتح بیشترین طرح اجراشده را در بخش دامپروری عنوان نمود و گفت: از سه هزار و ۲۶ طرح اجراشده ۸۴ طرح در بخش کشاورزی، هزار و ۹۰ طرح در دامپروری، ۷۸۱ طرح در صنایع‌دستی و هزار و ۷۱ طرح نیز در بخش خدمات است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال نیز به  ۳۱۸ طرح اشتغال از محل اعتبارات امدادی وام ۳۰۰ میلیون ریالی پرداخت شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امروز ۱۰ دستگاه خودرو نیسان به مددجویان هشترودی واگذار شد. این خودروها با وام ۳۰ میلیونی از سوی کیمته امداد و مابقی از طرف مددجو پرداخت می شود.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.