تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
کد خبر : 67686

کشف ۲ محموله ۶ تنی آجیل قاچاق در محور مراغه – هشترود

کشف ۲ محموله ۶ تنی آجیل قاچاق در محور مراغه – هشترود

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۲ محموله ۶ تنی آجیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در محور مراغه – هشترود خبر داد.

به گزارش پیک هشترود، رضا اصلانی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محموله های قاچاق با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان از ۲ دستگاه خودروی عبوری در این محور مواصلاتی کشف شد.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، ۴٫۵ تن تخمه از یک دستگاه کامیون خاور و ۵۰۰ کیلوگرم بادام هندی قاچاق از یک دستگاه خودروی پیکان کشف و ۲ نفر نیز در این ارتباط دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.
وی اضافه کرد: قاچاقچیان در صدد انتقال محموله های قاچاق از غرب کشور به مقصد شهرهای مرکزی کشور بودند.
وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت های پلیس است گفت: در راستای مقابله با سودجویان اقتصادی و اخلالگران بازار داخلی، با هرگونه قاچاق کالا به ویژه خشکبار در این شهرستان که از قطب های تولید این محصولات در منطقه بوده، برخورد قاطع می شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.