تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۵۹
کد خبر : 67639

فرار مسئولین از واقع بینی؛

از انتخاب گزینشی خبرنگاران در جلسات اشتغال تا دست خالی دولتمردان هشترود در اشتغالزایی

از انتخاب گزینشی خبرنگاران در جلسات اشتغال تا دست خالی دولتمردان هشترود در اشتغالزایی

دعوت گزینشی و انتشار اخبار بصورت کنترل شده این شائبه را مطرح می سازد که دستِ دولتمردان شهرستان نسبت به امر اشتغال در چند سال اخیر خالی است و ما امروز با رشد افزایش نرخ مهاجرت بدلیل بیکاری در منطقه مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، چند ماهی است تعدادی از خبرنگاران و رسانه های شهرستان هشترود در مورد عدم دعوتشان به برخی از جلسات دایر شده در فرمانداری مانند جلسه کمیته اشتغال گلایه دارند.

 
دعوت گزینشی در جلسه روز یکشنبه اشتغال که با مراسم معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود مزید بر علت گشت تا این انتقاد از سوی خبرنگاران دوچندان شود.

 

دعوت گزینشی و انتشار اخبار بصورت کنترل شده این شائبه را مطرح می سازد که دستِ دولتمردان شهرستان نسبت به امر اشتغال در چند سال اخیر #خالی است و ما امروز با رشد افزایش نرخ #مهاجرت بدلیل #بیکاری در منطقه مواجه هستیم.

 

دست خالی دولتمردان در امر اشتغال به حدی است که وقتی سری به #شهرکهای_صنعتی منطقه میزنیم با درهای قفل شده و خانواده های بیکار شده مواجه می شویم که گاها نیز مورد انکار مسئولین قرار می گیرد.

 

در تعدادی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی نیز گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت حق و حقوق کارگران شنیده می شود که نیاز است بازرسان اداره کار دقت بیشتری بخرج بدهند.

 

اصرار خبرنگاران برای حضور در چنین جلساتی ارائه مشکلات اینچنینی است که گاها مورد غفلت مسئولین قرار می گیرد.

 

آقایان مسئول؛ صدای مردم منطقه را بشنوید و درمانی برای آنها داشته باشید تا بیش از این با روستاهای خالی از سکنه و حتی شهری مُرده در آینده مواجه نشویم.

 

لطفا واقع بین باشید!!!!

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.