تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 67629

فرمانده سپاه هشترود در جلسه شورای فرهنگ عمومی:

حماقت تاریخی ترامپ در انتقال پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی به بیت المقدس/ در اجرای برنامه های فرهنگی از موازی کاری بپرهیزیم/ شیطان بزرگ بدنبال سیاست فرصت سوزی و مشغول سازی است

حماقت تاریخی ترامپ در انتقال پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی به بیت المقدس/ در اجرای برنامه های فرهنگی از موازی کاری بپرهیزیم/ شیطان بزرگ بدنبال سیاست فرصت سوزی و مشغول سازی است

سرهنگ احمد تقی پور گفت: شیطان بزرگ با سیاست مشغول سازی و فرصت سوزی و با به خواب بردن بعضی ها ترفندهای خود را به جلو می برد لذا باید مردم و مسئولان در این زمان آگاهانه حرکت کنند و در برنامه های روز ۹ دی حضور پرشوری داشته باشند تا به دشمنان بفهمانیم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

به گزارش پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه هشترود در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که ظهر امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس گفت: ترامپ با این اقدام خود تاریخی ترین حماقت را انجام داد و با عنایات الهی قدس مدفن رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: ترامپ حق طبیعی و مشروع مردم فلسطین را در کشورشان نادیده گرفته و این اقدام را با حمایت و پشتیبانی برخی از کشورهای عربی مخصوصا عربستان که ماههاست بدنبال این نقشه است، انجام داده است.

 

تقی پور افزود: امروز دستهای آمریکا از دستکشهای مخملی خارج و به همه نمایان تر شده که در تلاش هستند تا فلسطین را از دایره حساسیت جهان خارج کنند و برای این کار برنامه ریزی های گسترده ای در اتاق فکرهای خود داشته اند.

 

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: باید جهان اسلام از این فرصت استفاده کرده و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند. ضرباتی که امت اسلامی و جبهه مقاومت به پیکره کفار وارد کرده باعث شده جبهه کفر در تصمیم گیریهایشان دچار تزلزل و شکست شوند.

 

وی ادامه داد: بن سلمان خائن به داماد ترامپ نامه حمایت فرستاده و در این زمینه باید بگوئیم ننگ باد بر چنین دولتمردان عربستان که برای باطل قدم بر میدارند.

 

تقی پور در مورد برنامه های فرهنگی هم اضافه کرد: در برنامه های فرهنگی همه باید پای کار بیایند و نباید تعدادی از مسئولان در سایه باشند. کم کاریهائی در بخش فرهنگی شهرستان وجود دارد و باید در این زمینه قوی وارد شویم و از موازی کاری بپرهیزیم.

 

وی با اشاره به حماسه ۹ دی نیز بیان کرد: ۹ دی روز ملی بصیرت و پیوند امت با ولایت است در این روز مردم با همراهی ولایت فقیه جواب دندان شکنی به عده ای خودفروخته های داخلی دادند.

 

تقی پور خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ با سیاست مشغول سازی و فرصت سوزی و با به خواب بردن بعضی ها ترفندهای خود را به جلو می برد لذا باید مردم و مسئولان در این زمان آگاهانه حرکت کنند و در برنامه های روز ۹ دی حضور پرشوری داشته باشند تا به دشمنان بفهمانیم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.