تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
کد خبر : 67563

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود خبر داد؛

بازگشائی راه ۲۰ روستای گرفتار شده در برف در محور آتش بیگ هشترود

بازگشائی راه ۲۰ روستای گرفتار شده در برف در محور آتش بیگ هشترود

تیمور امیرانلوی گفت: ۲۰ روستا که در محور آتش بیگ شهرستان گرفتار برف شده بودند با اعزام به موقع راهداران تلاشگر شهرستان به مسیرهای مسدود شده بصورت سریع بازگشای شدند.

تیمور امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، گفت: راهداران هشترود در طول فصل پاییز و زمستان در جهت امر برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی شهرستان و ارائه خدمات ارزنده به هموطنان و رانندگان و مسافرین عزیز در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بارش برف و کولاک و بروز مشکل در حوزه استحفاظی شهرستان در جهت عملیات برف روبی و نمک پاشی جاده ها و برای رفع هر گونه مشکلی در جاده ها سریعا وارد عمل خواهند شد.

امیرانلوی اظهار داشت : در لحظه شروع بارش برف در شهرستان هشترود راهداران سریعا در جهت برف روبی و نمک پاشی راه های اصلی و فرعی اقدام نمودند.

امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت : ۲۰ روستا که در محور آتش بیگ شهرستان گرفتار برف شده بودند با اعزام به موقع راهداران تلاشگر شهرستان به مسیرهای مسدود شده سریعا بازگشای شد تا اهالی محترم این روستا و روستاها همجوار در جهت تهیه امرار معاش و ارتباط با مرکز شهرستان دچار هیچ نوع مشکلی نشوند.

وی ادامه داد : با حضور و اعزام به موقع راهداران هشترود برای امر برف روبی و نمک پاشی چاده ها هیچ نوع گزارشی از تصادفات جاده ای یا رانندگان و مسافرین که گرفتار برف شده باشند تا این لحظه ارائه نشده است.

امیرانلوی  خاطرنشان کرد  تمامی امکانات موجود در  اداره را در طول فصل برف و سرما بکار خواهیم گرفت تا با هیچ نوع مشکلی در حوزه استحفاظی شهرستان  مواجه نشویم.

امیرانلوی از هموطنان و رانندگان محترم خواستند در طول این ایام برف و سرما با راهداران سختگوش شهرستان همکارهای لازم را به عمل بیاورید تا با ایمنی بالا در جاده ها تردد نمایید.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.