تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 67460

کارشناس امور دینی در گفتگو با پیک هشترود:

تفرقه مهم ترین راه برای تحقق اهداف دشمنان اسلام/ هفته وحدت برنامه ای اساسی برای تمام مسلمانان جهان در جهت اتحاد است

تفرقه مهم ترین راه برای تحقق اهداف دشمنان اسلام/ هفته وحدت برنامه ای اساسی برای تمام مسلمانان جهان در جهت اتحاد است

حجت الاسلام حامد رضائی گفت: باید هفته وحدت را به عنوان الگو و برنامه اساسی در نظر گرفته و تمام مسلمانان را زیر لوای اسلام ناب محمدی متحد و منسجم شوند.

حجت الاسلام حامد رضائی کارشناس امور دینی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با تبریک هفته وحدت و فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: هفته وحدت فرصتی است برای مسلمانان که به مشترکات از جمله اسلام، قرآن، رهبری واحد و قبله واحد تمسک جسته و از اختلافات بپرهیزند.

 

وی با بیان اینکه مهم ترین راه برای تحقق اهداف دشمنان اسلام تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است، اظهار داشت: وحدت چیزی است که تعارف ندارد بلکه دستور صریح قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) است که مسلمانان باید به ریسمان الهی چنگ بزنند و از تفرقه خودداری کنند.

 

افزود: هدف دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف مذهبی ، قومی ، قبیله ای و سیاسی در بین امت اسلامی است که مقابله با این خدعه خبیثانه نیازمند آگاهی و تقویت انسجام بیشتر در درون جامعه اسلامی است.

 

این کارشناس امور دینی با بیان اینکه طبق فرموده پیامبر گرامی اسلام تمامی مسلمانان در کنار پیروان مکاتب دینی و آسمانی دیگر خانواده واحد جهانی را تشکیل می دهند، تاکید کرد: به تشخیص رهبر کبیر انقلاب اسلامی تنها عاملی که می تواند باعث زمین خوردن مسلمانان شود اختلاف است و باید از ایجاد آن بر حذر بود.

 

وی با اشاره به اینکه هفته وحدت حاصل تدبیر خردمندانه و یادگار بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید این هفته را به عنوان الگو و برنامه اساسی در نظر گرفته و تمام مسلمانان را زیر لوای اسلام ناب محمدی متحد و منسجم شوند.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.