تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 67399

امام جمعه هشترود:

وحدت شیعه و سنی دشمن را از رسیدن به اهدافش باز می دارد

وحدت شیعه و سنی دشمن را از رسیدن به اهدافش باز می دارد

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: وحدت بین شیعه و سنی دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان باز می دارد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود با تبریک هفته وحدت افزود: وحدت بین همه آحاد ایران اسلامی چه شیعه و چه سنی و چه سایر ادیان را از کلید واژه های مهم مقام معظم رهبری در رسیدن به موفقیت و پیشرفت دانست .

وی  وحدت را یکی از نیازهای ضروری در راستای مقابله با دشمنان دانست و اظهارداشت: دشمنان هر روز با برنامه ریزی قصد ایجاد تفرقه بین مسلمانان دارند که باید مسلمانان هوشیار باشند و نقشه دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام رحیمی بابیان اینکه وحدت جهان اسلام موجب عزت و اقتدار مسلمانان در مقابل دشمنان و بدخواهان خواهد شد بیان کرد: دنیای اسلام امروزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت است.

وی امنیت و آرامش کنونی در کشور ما مرهون وحدت و همدلی در این کشور دانست  و خاطرنشان کرد: وحدت بی‌نظیری که امروز بین شیعه و سنی در کشور وجود دارد  نتیجه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب  و بزرگان دینی است.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه مهمترین روش رسیدن به معرفت الهی را داشتن تقوای الهی دانست و یادآور شد: انسان با پیشگیری از طبع خود می تواند در روز قیامت رو سفید شود که یکی از آن ها جلوگیری از نگاه به نامحرم می باشد.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.