تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 67315

دبیرکل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌‌شرقی:

کمک نقدی ۲۷۰ میلیون تومانی آذربایجانی‌‌ها به زلزله‌‌زدگان کرمانشاه/ نیروهای امدادی هلال‌‌احمر در منطقه ازگله مشغول خدمت‌‌رسانی هستند

کمک نقدی ۲۷۰ میلیون تومانی آذربایجانی‌‌ها به زلزله‌‌زدگان کرمانشاه/ نیروهای امدادی هلال‌‌احمر در منطقه ازگله مشغول خدمت‌‌رسانی هستند

موسوی با تشکر از همیاری مردم و اعتماد آنان به هلال احمر، از کمک ۲۷۰ میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌‌شرقی به مردم زلزله‌‌زده کرمانشاه در کنار ارسال سایر کمک‌‌های مادی خبر داد.

به گزارش پیک هشترود، سید احمد موسوی در گفت‌‌‌وگو با آناج در ارائه آخرین آمار کمک به زلزله‌‌زدگان کرمانشاه، ابراز داشت: تاکنون ۱۹ ماشین به صورت کمک‌‌‌های مردمی راهی مناطق زلزله‌‌زده شده و حدود ۷۰۰ میلیون تومان نیز کمک نقدی کرده‌‌ایم.

وی با بیان اینکه خدمات‌‌رسانی به شهرستان ازگله برعهده هلال احمر استان آذربایجان‌‌شرقی است، اظهار کرد: در پایگاه هلال احمر که در شهرستان ازگله مستقر است کمک‌‌ها در بین مردم پخش می‌‌شود؛ به اضافه ۱۹ کامیون که به صورت کمک‌‌های مردمی ارسال شده، از خود هلال احمر نیز ۱۳ ماشین حاوی کنسرو، آب معدنی، شیر خشک، لباس‌‌های زمستانی و غیره به این منطقه فرستاده شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌‌شرقی از ارسال ۳۳ ماشین حاویِ پتو، چادر، والور، موکت و نایلون به مناطق زلزله‌‌زده خبر داد و خاطرنشان ساخت: ۴۵ نفر نیز به عنوان نیروی مردمی به مناطق زلزله زده اعزام شده‌‌اند که هم اکنون ۳۸ نفر در آنجا مستقر هستند.

وی در مورد کمک‌‌های نقدی ارسال شده از سطح استان آذربایجان شرقی گفت: تقریبا ۲۷۰ میلیون تومان از طرف مردم عزیز آذربایجان‌‌شرقی کمک شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.