تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
کد خبر : 66982

تنها منویی که نیاز دارید؛ ریحونه

تنها منویی که نیاز دارید؛ ریحونه

آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه‌کارهایی را می‌توان به‌صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام داد؟ درگذشته، درست زمانی که خبری از اینترنت و گوشی‌های هوشمند نبود، تمام‌کارها به‌صورت عملی و با مراجعه حضوری انجام می‌شد؛ از جابه‌جایی پول و فعالیت‌های بانکی گرفته تا خرید کالا و رفتن به بازارهای شهر، ازجمله

آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه‌کارهایی را می‌توان به‌صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام داد؟ درگذشته، درست زمانی که خبری از اینترنت و گوشی‌های هوشمند نبود، تمام‌کارها به‌صورت عملی و با مراجعه حضوری انجام می‌شد؛ از جابه‌جایی پول و فعالیت‌های بانکی گرفته تا خرید کالا و رفتن به بازارهای شهر، ازجمله کارهایی است که نیاز به رفت‌وآمد در خیابان‌های شهر داشت؛ اما امروزه با پیشرفت فن‌آوری و همه‌گیر شدن گوشی‌ها و سامانه‌های هوشمند، همه‌چیز دست‌خوش تغییرهای زیادی شده است.

 

دیگر انجام تراکنش‌های بانکی و یا خرید کالا در بیشتر مواقع، به‌صورت آنلاین انجام می‌شود؛ به‌طوری‌که تنها با چند کلیک روی گوشی هوشمند، می‌توانید کارهای بانکی، بررسی انتخاب و خرید کالا، و یا سفارش غذای خود را از میان کلی منوی رستوران، با گوشی هوشمند خود و به کمک سامانه‌های هوشمند انجام دهید.

 

ریحون، تنها منویی که نیاز دارید!

ریحون، یک سامانه سفارش آنلاین غذا است که منوی عکس‌دار بیش از ۲۰۰۰ رستوران خوب را در خود جای‌داده است. به کمک ریحون، دیگر لازم نیست که منوی کاغذی بیش از ۱۰۰ ها رستوران را جمع کرده تا برای سفارش غذا به آن‌ها نیاز داشته باشید؛ چراکه تنها منویی که نیاز دارید ریحون است؛ منوی عکس‌دار رستوران‌ها و همچنین توضیح کامل از محتوای درون غذاها، به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین انتخاب غذا را داشته باشید. هم‌اکنون علاوه بر تهران و کرج، می‌توانید برای سفارش غذا در مشهد و سفارش غذا در اصفهان هم از سرویس سفارش آنلاین غذا ریحون استفاده کنید. و از غذایتان لذت ببرید.

برای ثبت اولین سفارش خود از سامانه ریحون، می‌توانید از کد تخفیف ۳۰درصدی استفاده کنید.

حداکثر تخفیف: ۱۰ هزار تومان   مهلت استفاده: تا ۱۰ هم دی‌ماه ۱۳۹۶

کد: p1rhn

 

 

این سامانه هوشمند سفارش آنلاین غذا، امکان سرویس‌دهی به شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، دماوند، گیلاوند، پردیس و شهرری را دارد؛ گفتنی است که در آینده نزدیک، شاهد حضور ریحون در سراسر کشور خواهیم بود. از دیگر قابلیت‌های ویژه این سامانه، می‌توان به تیم پشتیبانی بسیار خوب آن اشاره کرد. به‌طوری‌که اگر فرآیند سفارش یا ارسال غذا، با هرگونه مشکلی مواجه شود، در کمتر از یک دقیقه، تیم پشتیبانی ریحون وارد عمل شده و به‌سرعت موضوع را پیگیری می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.