تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 66370

فرماندار هشترود خبر داد؛

فعالیت چهار کتابخانه عمومی فعال ویژه بانوان و آقایان در شهرستان هشترود

فعالیت چهار کتابخانه عمومی فعال ویژه بانوان و آقایان در شهرستان هشترود

حسن مستفید از وجود ۴ کتابخانه عمومی فعال ویژه بانوان و آقایان در سطح شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه استقبال از این کتابخانه‌ها در شهرستان مناسب است.

به گزارش پیک هشترود، حسن مستفید فرماندار شهرستان هشترود در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز اظهار کرد: برگزاری سالانه و منظم نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز بهترین فرصت برای دوستداران کتاب در استان و حتی شمالغرب کشور است که با حضور در نمایشگاه، با ناشران و کتاب‌های جدید آشنا شوند.

وی، ادامه داد: اقشار مختلف مردم از جوانان و دانش‌آموزان و دانشجویان گرفته تا اساتید و فرهنگ دوستان، در طول برگزاری نمایشگاه کتاب این فرصت را می‌یابند تا از ظرفیت‌های این رویداد بهره بگیرند و کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت مطالعه در سطح شهرستان هشترود گفت: طی هفت ماه ابتدایی سال جاری ۶ کتاب در حوزه‌های مختلف از جمله کودک و نوجوان توسط نویسندگان و شاعران هشترودی منتشر و رونمایی شده است.

مستفید از وجود ۴ کتابخانه عمومی فعال ویژه بانوان و آقایان در سطح شهرستان هشترود خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه استقبال از این کتابخانه‌ها در شهرستان مناسب است و امیدواریم با ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتابخوانی، کتاب جای فضای مجازی را در بین مردم بگیرد.

فرماندار هشترود در پایان خاطرنشان کرد: با دانشگاه‌ها و مدارس فعال در سطح شهرستان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان برای بازدید و خرید کتاب به نمایشگاه کتاب تبریز سفر کنند.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی از دوم تا هفتم آبان ماه در مکان نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

 

منبع: ایکنا

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.