تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 66367

آغاز المپیاد ورزشی دانش آموزان هشترودی/ رقابت چهارهزار دانش آموز در رشته های مختلف

آغاز المپیاد ورزشی دانش آموزان هشترودی/ رقابت چهارهزار دانش آموز در رشته های مختلف

المپیاد ورزشی دانش آموزی با حضور چهار هزار دانش آموز دختر و پسر در هشترود آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید فرماندار هشترود روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه این در دبیرستان نمونه دولتی شهید باهنر هشترود با بیان اینکه شهرستان هشترود رتبه اول سرانه فضای ورزشی را در استان دارد گفت: سرانه فضای ورزشی هشترود ۱۱۶ سانتی متر مربع و بیشتراز میانگین استانی که زیر یک متر است می باشد و از این پس ساخت اماکن ورزشی در روستاها در اولویت قرار خواهد گرفت.
حسن مستفید ورزش را ضامن سلامتی افراد و جامعه برشمرد و افزود: ورزش در جامعه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و از این جهت ایجاد نشاط و شادابی از طریق ورزش در بین دانش آموزان لازم و ضروری است.
وی با اشاره به فراگیرشدن استفاده از کانال های مجازی گفت: متاسفانه آنطور که باید از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده نمی شود بلکه جوانان و نوجوانان اکثر وقت خود را بیهوده در این فضاها سپری کرده و از ورزش و کتابخوانی و کارهای پرثمر دیگر غافل هستند.
مستفید تاکید کرد: انتظار می رود مدارس هشترود برنامه ریزی خوب و موثر در جهت تعلیم و تربیت ، ورزش و سلامت جسم و روح دانش آموزان پی ریزی کنند تا درآینده شاهد جامعه ای بانشاط باشیم.
مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز از ساخت چمن مصنوعی در محوطه مدرسه ابن سینا با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: المپیادهای ورزشی یکی از سندهای بالادست سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
بهمن اقدمی افزود: برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای، آینده ورزش و سلامت کشور را تضمین می کند.
وی توسعه فرهنگ مشارکت در فعالیت های ورزشی، تامین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، افزایش نشاط و شادابی در محیط های آموزشی، ترویج نهضت داوطلبی و ارتقای سلامت دانش آموزان را مهمترین اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانست.
وی گفت: این المپیاد ورزشی بر اساس سیاست های مدرسه محوری و سند تحول بنیادین توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با هدف ایجاد نشاط شادابی در بین دانش آموزان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.