تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۸
کد خبر : 66358

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود خبر داد؛

آغاز عملیات لکه گیری مسیر روستای آتش بیگ شهرستان هشترود

آغاز عملیات لکه گیری مسیر روستای آتش بیگ شهرستان هشترود

مهندس تیمور امیرانلوی گفت: عملیات لکه گیری با آسفالت گرم مسیر روستای آتش بیگ شهرستان هشترود با همت و تلاش راهداران با دستگاه های نگهداری شهرستان آغاز شد.

مهندس تیمور امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: برای افزایش کیفیت رویه آسفالت و ایجاد مسیر مطمئن تر برای تردد وسائط نقلیه در مسیر فوق عملیات لکه گیری با اسفالت گرم هم اکنون در حال انجام می باشد.

 

وی اظهار داشت: با توجه به بارش برف شدید در منطقه و نمک پاشی جاده ها موجب از بین رفتن رویه آسفالت و ایجاد چاله ها عمیق در جاده ها شده، برای جلوگیری از خرابی بیشتر آسفالت جاده های حوزه استحفاظی شهرستان هشترود این اداره اقدام به لکه گیری با آسفالت گرم همه ساله  انجام می شود.

 

امیرانلوی افزود: نگهداری و نظارت بر راه‌های روستایی شهرستان از اولویت‌های کاری این اداره است و در صورت بروز و مشاهده هرگونه نقص در راه های روستایی شهرستان در جهت رفع آنها اقدام می شود و تا اهالی محترم روستاها بتوانند با آرامش خاطر و با ایمنی بالا تردد نمایند.

 

 
امیرانلوی تصریح کرد: راه روستای آتش بیگ یکی از مسیرهای کوهستانی منطقه می باشد و نزدیک ۷۰ روستا از این مسیر تردد می نمایند و در ۵۰ کیلومتری شهرستان هشترود واقع شده است.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.