تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد خبر : 66353

فرمانده سپاه ناحیه هشترود خبر داد؛

برگزاری رزمایش تاکتیکی با هدف ارتقاء سطح آمادگی، افزایش مهارت‌های تاکتیکی و تکنیکی و بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی

برگزاری رزمایش تاکتیکی با هدف ارتقاء سطح آمادگی، افزایش مهارت‌های تاکتیکی و تکنیکی و بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی

سرهنگ احمد تقی پور گفت: رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان رزمی امام حسین (ع) روزهای ۳ الی ۵ آبان در منطقه عمومی قلعه جوق روستای ذوالبین برگزار خواهد شد.

سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: هدف از برگزاری رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان رزمی امام حسین (ع) این شهرستان، ارتقاء سطح آمادگی، افزایش مهارت‌های تاکتیکی و تکنیکی و بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی برای مقابله با بحران در مواقع اضطراری است.

 

وی اظهار داشت: رزمایش گردان‌های عاشورا به منظور بالا بردن توان مقابله با هر گونه تهدیدات دشمن و امداد و نجات و پدافند غیرعامل انجام می‌شود تا در مواقع نیاز در عرصه‌های کمک رسانی و ماموریت‌های مختلف بتوان از وجود بسیجیان آموزش دیده و کارآمد استفاده کرد.

 

تقی پور با اشاره به جایگاه قدرتمند سپاه و بسیج در جهان و نقش بازدارنده این ارگان‌ها در مقابل دشمنان، افزود: دشمنان به طرق مختلف سعی در مبارزه با کشور و انقلاب دارند و همان دشمنانی که در کشورهای مختلف جنگ افروزی می‌کنند و تروریست‌ها از جمله داعش را پشتیبانی و تجهیز می‌کنند، ما مشاهده می کنیم که تنها سپاه و بسیج است که تاکنون بدون هیچ خللی در مقابل آنها ایستاده است.

 

فرمانده سپاه هشترودبا تأکید بر این که روحیه ایثار و شهادت سبب سرافرازی مردم ایران و انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: همه ما باید زحمات تمام کسانی را که برای این انقلاب و این نظام مقدس جان فشانی کردند را قدر بدانیم و یاد و خاطره شهیدانی را گرامی بداریم که برای نخستین بار در تاریخ ایران نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشور در مقابل مهاجمان و مستکبران از دست برود.

 

وی خاطرنشان کرد: رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان رزمی امام حسین (ع) روزهای ۳ الی ۵ آبان در منطقه عمومی قلعه جوق روستای ذوالبین برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/م.ا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.