تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 66301

جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود در دیدار با خانواده شهید داداشی:

دیدار با خانواده شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود/ خدمت به خانواده شهدا تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است

دیدار با خانواده شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود/ خدمت به خانواده شهدا تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است

سرهنگ شاهمحمدپور گفت: خدمت به خانواده شهدا تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است و در این راه نباید از هیچ خدمتی فروگذار بود چراکه این خدمات قطره ای ناچیز در مقابل دریای بیکران ایثار و فداکاری شهدای عزیز می باشد .

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ امیر شاهمحمدپور جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید ارس داداشی که به همراه اعضای شورای شهر و شهردار هشترود صورت گرفت، شهدا و ایثارگران را بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی بوده و دیدار با آنها، سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی اظهار داشت: مردم هشترود قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

شاهمحمدپور افزود:‌ خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

وی تاکید کرد: خدمت به این عزیزان تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است و  در این راه نباید از هیچ خدمتی فروگذار بود چراکه این خدمات قطره ای ناچیز در مقابل دریای بیکران ایثار و فداکاری شهدای عزیز می باشد .

محمدرضا شقاقی پور رئیس شورای شهر هشترود نیز در این دیدار گفت: خانواده‌های شهدا در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، اسماعیل‌های خویش را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند.

خانم موسوی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هشترود نیز گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

خانم هاشمزاده مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشترود نیز در این دیداراز روحیه والای شهدا در دوران سخت شهادت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.