تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 66197

بخشدار بخش مرکزی شهرستان هشترود:

ایجاد و حمایت از مهد کودک های روستایی لازم و ضروری است

ایجاد و حمایت از مهد کودک های روستایی لازم و ضروری است

غلامعلی محمدزاده گفت: تقویت و حمایت از مهد کودک های روستایی لازم وضروری است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، غلامعلی محمدزاده بخشدار بخش مرکزی هشترود صبح امروز در مراسم افتتاح طرح توزیع غذای گرم مهد کودکهای روستائی که به صورت نمادین در موسسه شهید رهبری روستای اکیز گنبدی این شهرستان برگزارشد بابیان این مطلب گفت: کودکان روستائی نیزمانند کودکان شهری نیاز به توجه و  تعلیم وتربیت داشته واین امر بهتر است درکنار تربیت خانواده ها  در مهدکودکها نیز باابعاد گسترده  صورت گیرد که برای تحقق چنین حرکتی لازم است مهدکودکهای روستایی ایجاد ودرراستای  تقویت وحمایت از آن گامهای کوثر برداشته شود.

وی افزود : امروزه بایستی درجهت بالابردن سطح آگاهی و علم ودانش روستائیان اقدامات خود را بیشتر کنیم و این کار باید از مهدکودکهای روستائی آغاز شود تا نتیجه مطلوتی حاصل شود.

محمدزاده با اشاره به اقدام خوب وشایسته اداره بهزیستی در انجام فعالیت های روستائی به ویژه تحویل غذای گرم به کودکان مهد کودکها گفت: به حمداله تلاش بهزیستی در روستاها چه در خصوص خدمات رسانی به  کودکان و چه در رابطه با مددجویان تحت پوشش خود قابل قبول و ستودنی بوده و لازم است دراین راستا همکاریهای لازم صورت گیرد.

در ادامه مراسم حمید رضا معصومی رئیس اداره بهزیستی هشترود نیز با اشاره به خدمات گوناگون و گسترده این اداره گفت: این اداره خدمات زیادی درزمینه های مختلف درسطح شهر وروستاها انجام داده ودراین راه افتخار می کند.

وی افزود: اداره بهزیستی دراستای اهداف والای خود خدماتی قابل توجه دررابطه با مددجویان تحت پوشش روستایی وشهری انجام داده و خواهد داد.

معصومی درادامه اظهارداشت: تعداد۲۶۰کودک در ۲مهدکودک شهری و ۷مهدکودک روستایی  درحال تعلیم و تربیت هستند ودراین راستا خدمات گوناگون از جمله ارائه غذای رایگان به صورت روزانه انجام می شود.

لازم به ذکراست تاکنون در روستاهای اکیزگنبدی، لامشان، باباکندی رود، چرتقلو، آلاقیه، نظرکهریزی مهدکودک تحت پوشش بهزیستی بامجوز لازم فعالیت دارند.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.