تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۳
کد خبر : 66073

مدیر آموزش و پرورش هشترود خبر داد؛

تامین کفش و نوشت افزار دانش آموزان نیازمند مدارس هشترود توسط خیّران

تامین کفش و نوشت افزار دانش آموزان نیازمند مدارس هشترود توسط خیّران

بهمن اقدمی گفت: امسال با حمایت خیران نیک اندیش ، ۵ هزار جفت کفش و۵۰۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند مدارس این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود صبح امروز در آیین زنگ جشن عاطفه ها در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی اسوه هشترود افزود: خیران و آحاد مردم خیر نقش مهمی در حمایت از دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل و حضور در سنگر تعلیم و تربیت دارند.
وی ادامه داد: جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ احسان و نوعدوستی با مشارکت دانش آموزان در عرصه های فرهنگی اجتماعی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: همچنین امسال با حمایت خیران این شهرستان هفت مدرسه خیرساز در حال احداث بوده و با حمایت آنان به نیت ائمه معصومین (ع) این تعداد مدرسه به ۱۴ باب افزایش یافته و سال آینده شاهد بهره برداری از این مدارس خواهیم بود.
وی با بیان اینکه معلمان و اولیا در کنار تحصیل، از مهارت آموزی به دانش غفلت نکنند، گفت: دانش آموزان برای حضوری فعال و کارآمد در جامعه نیازمند مهارت های کاربردی هستند.
وی افزود: با توجه به کاهش نقش رشته های دانشگاهی در اشتغال و کارآفرینی در آینده، اشتغال و کار آفرینی نه بر پایه مدرک تحصیلی بلکه بر اساس مهارت های فردی خواهد بود.
شهرام آسیابی مدیر کمیته امداد هشترود نیز در این آیین گفت: جشن عاطفه ها امسال در ۲ مرحله که مرحله اول در آخر شهریور در سطح شهر و مرحله دوم امروز در سطح مدارس این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
شهرام آسیابی افزود: هم اکنون ۳۵۰ دانش آموز این شهرستان از نظر مالی مشکل داشته و زیرپوشش خدمات حمایتی این نهاد قرار دارند.
وی اعلام کرد: سال گذشته مردم نوع دوست هشترود ۵۷ میلیون ریال به صورت نقدی و ۳۵ میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی در جشن عاطفه ها کمک کردند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.