تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۰۶
کد خبر : 65975

معاون فرماندار هشترود:

تمام حفاری ها باید با مجوز لازم انجام شود

تمام حفاری ها باید با مجوز لازم انجام شود

معاون فرماندار هشترود در جلسه کمسیون حفاری این شهرستان با بیان این مطلب گفت: متاسفانه برخی از ادارات و پیمانکاران بدون مجوز حفاری غیر مجاز انجام می دهند و موجب بی نظمی و اخلال در امورات شهر می شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، ناصر نادری افزود: اداراتی که حفاری دارند باید مجوز لازم از مراجع ذی صلاح اخذ کرده و نسبت به حفاری اقدام کنند.

وی اظهار داشت: افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به حفاری می کنند از آنجائی که اطلاعات لازم و کافی از محل حفاری ندارند در حین حفاری به تاسیسات زیر بنائی آب و گاز و … موجب اختلال در سیستم خدمات رسانی می شوند.

معاون فرماندار در بخشی دیگر از سخنان خود  هدف از تشکیل جلسه حفاری را جلوگیری از حفاری غیر مجاز و ایجاد نظم و هماهنگی بین بخشی در بین ادارات و نهادهی دولتی و پیمانکاران طرحها عنوان و بیان کرد: هرچه قدر در این رابطه هماهنگ شده و فرهنگ سازی کنیم نتیجه بهتری گرفته و موجب رضایت مردم خواهیم شد.

وی در پایان از همه ادارات خدمات رسان خواست تا بارعایت قوانین و مقررات و وحدت و همدلی در راستای اهداف کاری خود گام بردارند و از هیچ نوع کوششی در جهت رفاه حال و آسایش مردم دریغ نورزند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.