تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 65946

تشریح عملکرد یکساله اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود

تشریح عملکرد یکساله اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود

مهندس تیمور امیرانلوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود، عملکرد یکساله این اداره را تشریح کرد.

مهندس امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، در تشریح عملکرد یکساله این اداره گفت: ۱۲۶۹ تن آسفالت گرم و ۲۰۵ تن آسفالت سرد در راه های ارتباطی شهرستان هشترود در جهت ارتقاء سطح ایمنی راه و ایجاد مسیر راحتی برای رانندگان و هموطنان عزیز لکه گیری و مصرف شد.

 
وی با بیان اینکه ۲۰۵۰ تن نمک در حوزه استحفاظی شهرستان مصرف شده است، افزود: ۵۱۸۳۱۵۰ مترمکعب جهت بازگشایی راه های ارتباطی شهرستان هشترود عملیات برف روبی در طول ۱ سال انجام گرفته است.

 
امیرانلوی اظهار داشت: ۱۱۲ کیلومتر عملیات شانه سازی در راه های اصلی و فرعی و ۱۸۳ کیلومتر جهت برطرف کردن ناهمواریهای بوجود در راه های روستائی شهرستان تسطیح شده است.

 
وی تصریح کرد: حمل و پخش تراشه های آسفالت در راه های روستائی شهرستان هشترود به طول ۲۷٫۷ کیلومتر و به مقدار ۳۳۸۵۰  تن آسفالت ریزی شده است.

 

امیرانلوی با بیان اینکه حفظ و نگهداری راه های ارتباطی شهرستان از اولویت های کاری این اداره است ، اظهار داشت : ۵۱۰۰ عدد شستشو و مرمت و بازسازی علائم و ۳۵۲ عدد نصب تابلو  و ۲۷۱ کیلومتر خط کشی و ۶ مورد رنگ آمیزی سرعت گیرها و ۱۷ عدد نصب پلاکارد و بنر خوش آمدگویی و هشداردهنده و اطلاعاتی راه های ارتباطی شهرستان هشترود توسط اکیپ راهداری خدوم و زحمتگش شهرستان هشترود انجام گردیده است.

 

امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گفت : ۱۵ مورد پاکسازی جاده ها ناشی از تصادفات جاده ای و ۲۰ مورد لاشه برداری در حوزه استحفاظی شهرستان هشترود شده است.

 
امیرانلوی ادامه داد : راه های روستایی بسیط و بره ده و سیف الدین رود و پلها و آبروهای راه های ارتباطی شهرستان که در اثر سیل اخیر تخریب و ابگرفتگی شده بود تعمیر و پاکسازی شده است.

 
وی در ادامه افزود : عملیات ترانشه برداری  مسیر هشترود به مراغه و کمربندی و راه روستائی قالاچیق به عرقطو و آتش بیگ برای رفع نقاط حادثه خیز و جلوگیری از بروز تصادفات جاده ای بطول ۲۰ کیلومتر با حجم ۲۷۳۰۰ متر مکعب انجام گردیده است.

 

وی خاطرنشان کرد : تسطیح و کمپکت راه های روستائی بطول ۳۳ کیلومتر و عملیات شن ریزی راه های روستائی بطول ۴ کیلومتر و با حجم ۴۶۵۰ مترمکعب با دستگاه های نگهداری این شهرستان انجام گردیده است.

 
امیرانلوی اظهارداشت : ۹۶۰۰ مترمکعب عملیات خاکریزی و شن ریزی طرفین پل راه های روستائی و بازکردن آب چکان ها بر روی پل به تعداد ۱۲ عدد و بازکردن ابروها و هدایت آبهای سطحی به تعداد ۶۳ مورد در راه های اصلی ، فرعی و روستائی شهرستان هشترود انجام شده است.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.