تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 65860

سرپرست شهرداری هشترود:

مسیر گزری دره سی از ابتدای خیابان طالقانی تا محل تلاقی رودخانه بازگشائی شد

مسیر گزری دره سی از ابتدای خیابان طالقانی تا محل تلاقی رودخانه بازگشائی شد

سلمان محمدی گفت: با توجه به به نیاز به بازگشایی مسیر گزری دره سی وپیگیری اهالی این منطقه از سالیان قبل ومشکل عبور ومرور با هماهنگی وبررسی میدانی این مسیر از ابتدایی خیابان طالقانی تا محل تلاقی رودخانه بازگشایی گردید.

سلمان محمدی سرپرست شهرداری هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: با پیگیریهای به عمل آمده وهمکاری اعضاء شورای شهر ومشارکت خود اهالی و در بحث واگذاری قسمتی اززمینهایشان که درمسیر بازگشایی قرار داشت دریک حرکت جهادی با حضور فرماندار محترم شهرستان وهیئت همراه واعضاء محترم شورا شهر هشترود درعرض ۲۴ ساعت این مسیر آماده سازی وتسطیح گردید وهمینک در حال آماده سازی برای اقدامات عمرانی میباشد.

 

وی افزود: بزرگترین عامل دربحث تملک وبازگشایی بعضی ازنقاط شهر عدم همکاری ومشارکت شهروندان بوده که با برنامه ریزی صورت گرفته وشناسایی کامل مالکین برانیم تا از طریق اعضاء محترم شورا ورایزنی با این اشخاص مشارکت این شهروندان را نیز جلب نماییم وبزودی شاهد بازگشایی چندین مسیردر سطح شهر خواهیم بود.

 

محمدی تصریح کرد: با توجه به همکاری ساکنین گزری در ه سی درسمت شمالی این مسیر بعد ازانجام مراحل اداری با مشارکت خود اهالی این قسمت بازگشایی وآزاد سازی خواهد شد که دراین صورت کل مسیر بازگشایی شده تبدیل به راه ارتباطی خیابان بهداشت شمالی با بلوار طالقانی خواهد گردید.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.