تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 65714

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود خبر داد؛

اعزام ۱۲۰ مبلّغ به مجالس عزاداری شهر و روستاهای منطقه برای تبلیغ در ایام ماه محرم

اعزام ۱۲۰ مبلّغ به مجالس عزاداری شهر و روستاهای منطقه برای تبلیغ در ایام ماه محرم

حجت الاسلام یعقوب اباذری از اعزام بیش از ۱۲۰ مبلغ و مبلغه برای تبلیغ در دهه اول محرم به مساجد وحسینیه های شهر و روستاهای شهرستان هشترود خبر داد.

حجت‌الاسلام یعقوب اباذری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: برای فعالیت در دهه اول اول ماه محرم الحرام بیش از ۱۲۰ نفر از مبلغین و مبلغات فرهنگ حسینی اعم از روحانیون بومی و غیربومی جهت تبیین و تبلیغ احکام و معارف اسلامی و همچنین تبیین نهضت خونین سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مساجد و حسینیه های شهر و روستاهای شهرستان هشترود اعزام شدند.

 

وی اظهار داشت: درایام تبلیغی ماه محرم امسال، بی سابقه ترین اعزام مبلغ را درشهرستان هشترود داشته ایم و روحانیون علاوه بر اقامه نمازجماعت در مساجد و حسینیه ها، جلسات وعظ و خطابه واحکام و اخلاق برگزار می کنند.

 

اباذری افزود: یکی ازمشکلات فرهنگی وتبلیغی پیش رونبود امکانات لازم برای اعزام مبلغین برای مناطق محروم درسایر ایام سال است وباتوجه به گسترش روزافزون شبکه های ماهواره ای واجتماعی درروستاها وتهدیدات جدی اخلاقی وفرهنگی برای جوانان و نوجوانان مسئولین باید سازمان تبلیغات اسلامی رادراین زمینه مهم یاری کنند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.