تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 65137

مدیر آموزش و پرورش هشترود خبر داد؛

تلاش برای افزایش انگیزه تحصیل در دانش آموزان، مشارکت در اولیا و تدریس در دبیران/ آمادگی آموزش وپرورش برای بازگشایی مدارس در مهرماه

تلاش برای افزایش انگیزه تحصیل در دانش آموزان، مشارکت در اولیا و تدریس در دبیران/ آمادگی آموزش وپرورش برای بازگشایی مدارس در مهرماه

بهمن اقدمی گفت: آموزش وپرورش منطقه و استان کار خود را با سه رویکرد، آرامش خاطر دانش آموزان برای افزایش انگیزه‌ تحصیل، آرامش خاطر والدین برای افزایش انگیزه مشارکت و تکریم و تقدیر از همکاران فرهنگی برای افزایش انگیزه تدریس آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه هشترود با گرامیداشت عید غدیر و همچنین،  یاد و خاطره شهید جنگجو و شهید حججی و محکومیت کشتار مسلمانان میانمار، در تشریح گزارش عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آموزش وپرورش منطقه و استان کار خود را با سه رویکرد، آرامش خاطر دانش آموزان برای افزایش انگیزه‌ تحصیل، آرامش خاطر والدین برای افزایش انگیزه مشارکت و تکریم و تقدیر از همکاران فرهنگی برای افزایش انگیزه تدریس آغاز کرده است.

 

ویاظهار داشت: الحمدلله آموزش وپرورش برای تحقق این سه هدف با تکیه بر نیروهای متعهد خود گام های بزرگی برداشت و موفق عمل کرده است.

 

اقدمی افزود: آموزش و پرورش با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز توانست در سطح منطقه به ساخت و نوسازی مدارس بپردازد
مدرسه روستای قزلو و برکت روستای صید بیگ احداث و بهره برداری شده و چهار مدرسه در روستای باباکندی رود ،سعادتلو،خورجستان و داش بلاغ در حال احداث است و در هفته دولت مدرسه امام محمد باقر گنجینه کتاب کلنگ زنی شد که در دست احداث است.

 
مدیر آموزش و پرورش هشترود تصریح کرد: دو مدرسه در روستای دوده و مغامیر و یک مدرسه در داخل شهرستان به زودی کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

 

وی ادامه داد:  باشگاه فرهنگیان هشترود با هزینه ای بیش از ۵۰۰میلیون تومان بازسازی و احداث شد که از روز بهره برداری پذیرای همکاران و شهروندان عزیز می باشد.

 
اقدمی از آمادگی آموزش وپرورش برای بازگشایی مدارس در مهر سال ۹۶خبر داد و تاکید کرد: با همت همکاران توانستیم کار تجهیز و آماده سازی مدارس ،سازماندهی نیروی انسانی ،سنجش دانش آموزان سال اول ابتدایی ،هدایت تحصیلی در دوره دوم متوسطه و همچنین تشکیل شورای پروژه مهر برای برنامه ریزی و آمادگی برای تحقق این پروژه را انجام دهیم.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.