تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 65092

دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان هشترود:

غدیر متعلق به همه جهان اسلام است/ پیام غدیر باید به نسل های بعدی منتقل شود

غدیر متعلق به همه جهان اسلام است/ پیام غدیر باید به نسل های بعدی منتقل شود

حجت الاسلام عبدالله موحدی گفت: غدیر فقط به شیعه تعلق ندارد بلکه برای همه جهان اسلام است، شیعه آن را به عنوان گوهر گرانبها نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام عبدالله موحدی دبیر ستاد بین المللی غدیر شهرستان هشترود در مراسم اختتا میه جشنواره هنرهای تجسمی رهروان ولایت و رونمائی از کتاب “گشایش” که صبح امروز در سالن ارشاد اسلامی هشترود برگزار شد، با اشاره به آیه ۶۷ سوره مائده گفت: خداوند در این آیه به حضرت محمد(ص) دستور داد پیام ولایت حضرت علی(ع) را به مردم برساند و اگر این امر مهم را انجام نمی‌داد با وجود ۲۳سال جانفشانی در راه تبلیغ دین همه زحمات ایشان از بین می‌رفت.

 

وی با بیان اینکه دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، بیان کرد: عید غدیر، عید اکبر است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر برگزار شود.

 

موحدی درباره هدف بزرگداشت دهه امامت و ولایت عنوان کرد: ترویج و توصیف رویداد بزرگ غدیر که نقطه عطف تاریخ جامعه بشری است و اینکه اداره جامعه انسانی باید بر چه اساس و مبنایی از ارزش ها باشد و امام و پیشوای جامعه چه کسی باشد.

 

دبیر ستاد بنیاد بین المللی غدیر شهرستان هشترود با اشاره به شعار امسال دهه امامت و ولایت، بیان داشت: شعار امسال لبیک یا رسول الله(ص) است،  پیامبر(ص) به همه مسلمانان سفارش فرمودند که پیام غدیر را نسل های بعدی و فرزندان خود برسانند.

 

وی اظهار داشت: غدیر فقط به شیعه تعلق ندارد بلکه برای همه جهان اسلام است، شیعه آن را به عنوان گوهر گرانبها نگه داشته است.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.