تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 64889

افتتاح دو پروژه‌ی اداره‌کل راه و شهرسازی استان در هشترود

افتتاح دو پروژه‌ی اداره‌کل راه و شهرسازی استان در هشترود

پروژه بازسازی پل روستای مغامیر شهرستان هشترود با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیرکل راه و شهرسازی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، علیرضا اوشال، رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود در حاشیه افتتاح پل روستای مغامیر شهرستان هشترود، گفت: پل روستای مغامیر دوم تیرماه سال ۹۵ در اثر جاری شدن سیل شدید تخریب شده بود که برای تعمییر و بازسازی آن ۳۰ آبان ماه سال ۹۵ تجهیز کارگاه شد و عملیات اجرای آن آغاز شد.
وی افزود: ۶۰۰۰ میلیون ریال برای تعمییر و بازسازی پل روستای مغامیر هزینه صرف شده است و این پروژه ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۹۶ به اتمام رسید.
همچنین پروژه زیرسازی و آسفالت‌ریزی محور  اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان شهرستان هشترود نیز افتتاح شد. 
توحید اخلاقی، مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح پروژه آسفالت‌ریزی محور اکیز گنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان گفت: یک میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی مسیر فوق با قیر رایگان هزینه شده است و حجم آسفالت پخش شده در این محور ۸۵۰۰ تن و طول مسیر ۱۲٫۵ کیلومتر می‌باشد.
وی افزود: ۵۰۰ میلیون تومان برای عملیات زیرسازی از جمله تعریض عرض جاده، بسترسازی، کمپکت بستر، اجرای زیر اساس و کمپکت آن و نصب تابلو و خط کشی مسیر راه روستایی اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان هزینه صرف شده است.
گفتنی است، عملیات زیرسازی مسیر اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان در شهریور ماه سال ۹۳ شروع و در همان سال توسط اداره راه و شهرسازی به اتمام رسید  و عملیات قیرپاشی و آسفالت محور فوق در ۱۵ آبان ماه سال ۹۵ بطول دو کیلومتر انجام شد.

 

 

پایان پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.