تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 64811

امام جمعه هشترود:

هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام است/ اعضای شورا بدنبال شهردار متخصص و توانمند باشند

هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام است/ اعضای شورا بدنبال شهردار متخصص و توانمند باشند

حجت الاسلام علی رحیمی به آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: این هفته بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: با رفع مشکلات اقتصادی بیشتر مشکلات جامعه به خودی خود برطرف می شود.

 
وی همچنین به آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: این هفته بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی است.

 
خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: مدیران اجرایی در هر موقعیتی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و باید بیش از گذشته قدر با مردم بودن و خدمتگزاری به آنها را بدانند که کاری بسیار ارزشمند و دارای برکت است.

 
حجت الاسلام رحیمی از دولتمردان خواست ادامه دهندگان راه شهیدان رجایی و باهنر باشند تا نامشان همیشه در اذهان عمومی جاودان باشد.

 
وی همچنین به آغاز کار شوراهای اسلامی اشاره کرد و از اعضا شورای شهر خواست شهرداری را انتخاب کنند که از لحاظ شخصیتی و کارایی متخصص و توانمند باشد.

 
وی گفت: شهردار باید از روحیه ارتباط تنگاتنگ با مردم برخوردار باشد و خود را از مردم بداند نه اینکه متکبر و خود رای عمل کند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.