تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 6480

مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان:

ورزش مهمترین عامل در بحث سلامت جامعه است

ورزش مهمترین عامل در بحث سلامت جامعه است

مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز دیگر ورزش تنها تفریح نیست بلکه مخصوصا برای جامعه بانوان، بحث زندگی و سلامت است. مهم ترین عامل در بحث سلامت، توجه به امر ورزش است.

به گزارش پیک هشترود، رحمانی مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت ورزش شهرستان هشترود گفت: ۳هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که برای اتمام آنها به بیش از۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اظهار کرد: باید فرهنگ سازی شود تا خانواده ها برای ورزش نیز هزینه کنند. امروز دیگر ورزش تنها تفریح نیست بلکه مخصوصا برای جامعه بانوان، بحث زندگی و سلامت است. مهم ترین عامل در بحث سلامت، توجه به امر ورزش است.

رحمانی افزود: تجهیزات سخت افزاری در این شهرستان مناسب است اما امیدواریم در حفظ و نگهداری آنها نیز شاهد پیشرفت چشمگیری باشیم.

وی تاکید کرد: منابع مالی این وزارتخانه محدود است و برای استان آذربایجان شرقی تنها ۲ هزار میلیون ریال تخصیص داده شده است.

مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: در بحث تیم داری با توجه به تعدد تیم ها وزارت نمی تواند مستقیما وارد شود لذا باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

... پنجشنبه , 27 آذر 1393 - 23:06

دود
کاش به جای مجتمع های ورزشی (اخلاقیات-نوعدوستی- همیت- وغیره )را جایگزین این ورزش فلک زده یا چه عرض کنم …
میکردیم

شهرند ورزش کار یکشنبه , 30 آذر 1393 - 13:05

شما که ورزش و مهمترین عامل سلامت جامعه میدونین پس چرا یه فکری برای بهداشت سالن ها و تشک هایی که ورزشکارا روشون تمرین میکنن نمیکنین مالا الان اصلی ترین مشکلاتمون این دو مورده خواهشا با مسئولین صحبتی داشته باشین