تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 64759

مدیر جهاد کشاورزی هشترود:

ساخت ۸۳ کیلومتر راه بین مزارع/ تولید سالانه ۲۳۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی

ساخت ۸۳ کیلومتر راه بین مزارع/ تولید سالانه ۲۳۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی

مهندس اسماعیل کریمی اصل از ساخت ۸۳ کیلومتر راه بین مزارع در شهرستان هشترود خبر داد.

مهندس اسماعیل کریمی اصل مدیرج هادکشاورزی هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: ۸۳ کیلومتر راه بین مزارع و باغات این شهرستان با سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دست ساخت است.

 

وی اظهار داشت: ساخت و مسیر گشایی جاده های دسترسی به مزارع آبی و باغات شهرستان هشترود شامل دهستان سهند آباد، قرانقو و روستاهای بخش نظرکهریزی است که در اثر سیل امسال قطع شده بود.

 
کریمی اصل افزود: این طرح در راستای تسهیل در رفت و آمد کشاورزان و امکان استفاده از ماشین آلات مکانیزه در مزارع و باغات در حال اجراست.

 
وی نقش جاده بین مزارع در ارایه خدمات به کشاورزان را بسیار مناسب خواند و تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات لازم احداث جاده بین مزارع در سطح شهرستان با اولویت بندی اجرا خواهد شد.

 
مدیر جهاد کشاورزی هشترود ادامه داد: ایجاد، مرمت و بازسازی جاده های بین مزارع در توسعه کشاورزی نقش بسزائی دارد و این عملیات باهدف سهولت در امر حمل ‌و نقل ماشین ‌آلات، ادوات کشاورزی و جابجایی نهاده‌ها، ایاب و ذهاب آسان کشاورزان به مزارع و دسترسی راحت ‌تر به جاده‌های اصلی به مرحله اجرا در آمده است.

 
وی خاطرنشان کرد:در شهرستان هشترود سالانه حدود ۲۳۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی تولید می شود که عمده محصول تولیدی آن گندم است از این رو این شهرستان به انبار غله آذربایجان شرقی شهرت دارد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.