تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۶
کد خبر : 64747

فرمانده سپاه هشترود:

مساجد به عنوان قلب تپنده پرورش نیروهای انقلابی هستند/ باید با وحدت در مقابل فریب دشمنان بایستیم

مساجد به عنوان قلب تپنده پرورش نیروهای انقلابی هستند/ باید با وحدت در مقابل فریب دشمنان بایستیم

سرهنگ احمد تقی پور گفت: اولین مرکز یادگیری مساجد هستند مهمترین مرکز تصمیم گیری در صدر اسلام و انقلاب مساجد بود و امروز مساجد به عنوان قلب تبنده پرورش نیروهای انقلابی از اهمیت وِیژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در همایش ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج این شهرستان که صبح امروز در حسینیه ثارالله برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: ۳۰ مرداد ماه ۱۳۴۸ هجری شمسی ، روز به آتش کشیدن قبله اول مسلمین جهان به دست رژیم منحوس صهیونیستی است که به همت جمهوری اسلامی ایران ، به عنوان روز جهانی مسجد در تاریخ ثبت ومعرفی شد.

 

وی اظهار کرد: مسجد به عنوان بزرگترین پایگاه سیاسی راهنمایی مسلمانان از اهمیت وِیژه ای برخوردار است. اولین مرکز یادگیری مساجد هستند مهمترین مرکز تصمیم گیری در صدر اسلام و انقلاب مساجد بود و امروز مساجد به عنوان قلب تبنده پرورش نیروهای انقلابی از اهمیت وِیژه ای برخوردار است.

 

تقی پور افزود: دشمن به دنبال این است که مساجد ما را خالی کند و زمانی که حضور ما در مسجد کمرنگ شد، جوانان و مردم ما دچار انحراف شده اند.

 

فرمانده سپاه هشترود جایگاه مسجد را در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی بسیار با اهمیت خواند و افزود: مسجد به عنوان پرچمدار رسالت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در اقاصی نقاط جهان اسلام  نزد مسلمانان اهمیت دارد.

 

وی تصریح کرد: جنگ سخت، تهدیدات و کودتاهای دشمن نتوانسته خللی در انقلاب وارد کند و رویکرد دشمن به سمت جنگ نرم و تهاجم فرهنگی رفته است.

 

تقی پور تاکید کرد: در برابر جنگ نرم دشمن رویکرد بسیج نیز با تشکیل کلاس های صالحین در باب معرفت دینی و بصیرتی بسیجیان تغییر پیدا کرده است و ما باید با هوشیاری به سمت وحدت برویم و فریب دشمن را نخوریم.

 

وی با تاکید بر کار فرهنگی در مساجد بیان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا نشاط مساجد بیشتر شود.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.