تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 64670

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز هشترود خبر داد؛

فعال بودن ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد/ اختصاص جوایز ویژه برای رتبه های زیر ۱۰ هزار در گروه تجربی و زیر ۵ هزار در گروه انسانی و ریاضی در صورت ثبت نام در مرکز هشترود

فعال بودن ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد/ اختصاص جوایز ویژه برای رتبه های زیر ۱۰ هزار در گروه تجربی و زیر ۵ هزار در گروه انسانی و ریاضی در صورت ثبت نام در مرکز هشترود

گر داوطلبانی که در کنکور دارای رتبه زیر ۱۰ هزار در گروه تجربی و زیر ۵ هزار در گروه انسانی و ریاضی را دارا هستند و در این مرکز برای ادامه تحصیل ثبت نام کنند از جوایز نفیس برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، اسکندر شیرازی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز هشترود در گفتگو با خبرنگاران خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور هشترود از اساتید مطرح و برجسته در هیئت علمی خود استفاده می‌کند و از محیطی بسیار پیشرفته اعم از آزمایشگاه‌های مجهز و کلاس‌های هوشمند بهره مند است.

وی با بیان اینکه تحصیل در این دانشگاه برای کارمندان دولت، زنان خانه دار، فعالان اجتماعی و سایر افراد جامعه بسیار مقرون به صرفه است، اظهار کرد: افرادی که نتوانستند در جلسه کنکور حاضر شوند و یا نمره مناسب را در کنکور به دست آورند و به دانشگاه های مورد علاقه راه یابند میتوانند با ثبت نام  در دانشگاه پیام نور واحد  هشترود دروس پایه را پاس کنند و اگر در سال آینده از دانشگاه‌های دیگر قبول شدند واحد های گذرانده را معادلسازی کنند و از تحصیل عقب نمانند.

وی ادامه داد:اگر داوطلبانی که در کنکور دارای رتبه زیر ۱۰ هزار در گروه تجربی و زیر ۵ هزار در گروه انسانی و ریاضی را دارا هستند و در این مرکز برای ادامه تحصیل ثبت نام کنند از جوایز نفیس برخوردار خواهند شد.

شیرازی ادامه داد: این مرکز دانشگاهی با دارا بودن ۲۰رشته در مقطع کارشناسی و چند رشته در مقطع کارشناسی ارشد آماده پذیرش و ثبت نام از دانشجویان است.

 

 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز هشترود تاکید کرد: در این واحد دانشگاهی ثبت نام  و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور انجام می‌شودد و داوطلبان می‌توانند تا تاریخ ۲۸ مرداد با مراجعه به سایت اینترنتی سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.